همشهری آنلاین: رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری اظهار امیدواری کرد با حمایت از دولت روحانی، وحدت بین همه گروه‌ها و تبعیت از ولایت، مشکلات کشور در اندک زمان ممکن برطرف شود.

ناطق‌نوری

فارس به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان نور نوشت: حجت‌الاسلام علی اکبر ناطق نوری در مراسم پنجمین یادواره سرداران و 328 شهید بخش بلده که به میزبانی روستای کمربن در حسینیه این روستا برگزار شد با اشاره به جایگاه والای شهدا نزد خداوند و تاکید بر نقش وحدت در میان رزمندگان 8 سال دفاع مقدس و پیروی از امام ( ره ) در رسیدن به پیروزی اظهار داشت: رهبری امام امت و وحدتی که بین جوانان مسلمان و همه اقلیت‌های دینی، کلیمی، زرتشتی و تمام سلیقه‌ها در راه دفاع از وطن شکل گرفت عامل پیروزی ملت ایران در همه عرصه‌ها ازجمله دفاع مقدس بود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با اشاره به موقعیت حساس سوریه و ضرورت حمایت از این کشور مسلمان، نبود رهبری واحد در این کشور را عامل اصلی مشکلات آن دانست و بر لزوم کمک به دولت و مردم سوریه در شرایط فعلی تأکید داشت.

رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری با بیان اینکه وحدت چاره تمام مشکلات فعلی کشور است، افزود: دنیا نتوانست در هشت سال جنگ تحمیلی با همه امکانات ایران را شکست دهد و در همه این سال‌ها با تحریم‌ها نیز موفقیتی حاصل نکرد.

وی خاطرنشان کرد: ایران کشور بزرگ و قدرتمندی است که در تمام زمینه‌ها حرف برای گفتن دارد و با قدرت و صلابت از خود دفاع خواهد کرد و مانند برخی کشورهای عرب نیست که از ترس جان و مال خود در مقابل دشمن سر تعظیم فرود بیاورد.

ناطق نوری اظهار امیدواری کرد با حمایت از دولت روحانی و وحدت بین همه گروه‌ها و تبعیت از ولایت مشکلات کشور در اندک زمان ممکن برطرف شود.

کد خبر 228945
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز