یکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۶:۲۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: اداره هواشناسی ایتالیا گفت هوای برفی وبارانی در دو روز انتخابات شمال و جنوب ایتالیا را در بر می گیرد که این می تواند برانتخابات پارلمانی تاثیرگذارباشد.

italy

با نزدیک شدن زمان انتخابات پارلمانی درایتالیا ،مقامات این کشور ازمردم خواسته اند در انتخابات حساس پارلمانی روزهای یکشنبه ودوشنبه  6 و 7 اسفند،شرکت کنند .
به گزارش مونیتورینگ اخبار خارجی واحد مرکزی خبر ،هرگونه بن‌بست سیاسی درانتخابات پارلمانی ایتالیا می‌تواند بحران دیون در منطقه یورو را بار دیگر شعله‌ورسازد.
وزارت کشور ایتالیا از 47 میلیون واجد شرایط رای‌دادن خواسته‌است رای خود را درصندوق‌ها بریزند .
وزارت کشور ایتالیا در اطلاعیه خودگفته است تدابیر احتیاطی درنظر گرفته شده‌است تا درصورتی‌که هوا در برخی مناطق ایتالیا نامساعد باشد شهروندان برای رفتن به مراکز اخذرای با مشکل مواجه نشوند.
انا ماریا، وزیر کشور ایتالیا طی سخنانی گفته‌است انتخابات یک فرصت اساسی برای دموکراسی است و ما می‌خواهیم تمام شهروندان به هرطریق ممکن در آن مشارکت کنند.براساس تازه ترین نظرسنجی 28 درصد مردم ایتالیا تا این لحطه هنوز تصمیم نگرفته‌اند به چه کسی رای دهند.
به هرحال نتیجه انتخابات درایتالیا درهاله ای ازابهام قراردارد و این انتخابات درحالی دراین کشور برگزار می شود که ایتالیا با طولانی‌ترین رکود طی دو دهه مواجه است و خط‌مشی ریاضتی موجب رنجش درمیان مردم ایتالیا، سومین اقتصادمنطقه یورو شده است.
قراراست نتیجه انتخابات پارلمانی ایتالیا اواخر وقت روزدوشنبه اعلام شود.

کد خبر 202774
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اروپا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز