مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: باشگاه معماری تهران کارگاه تخصصی «ذهن و معماری» را با حضور آرزو صدوقی، از اوایل اسفند ماه پنجشنبه‌ها در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌کند.

معماری

به گزارش ایسنا، در این برنامه روند طراحی از جمله تحلیل نمونه‌های مشابه پلان‌های مورد طراحی، مشاهده دوباره پلان‌ها و... مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

آرزو صدوقی فارغ التحصیل در مقطع دکترای رشته معماری از دانشگاه علم و صنعت است و از جمله فعالیت‌های وی می‌توان به ارائه مقاله‌هایی چون "گلخانه نوین خورشیدی ارائه شده در چهارمین کنفرانس بهینه‌سازی مصرف سوخت" بکارگیری شوادان (فضایی سنتی در خانه سنتی ایران) ارائه شده در چهارمین کنفرانس بهینه سازی مصرف سوخت، محیط و شکل گیری سکونتگاه‌ها، ۱۳۸۶، مجله آبادی، شماره ۵۵، محیط و ماندگاری سکونتگاههای صخره‌ای، با بررسی چند نمونه موردی، اولین کنفرانس سکونتگاههای صخره‌ای زاگرس، سنندج اشاره کرد.

باشگاه معماری تهران، عنوان برنامه‌ای است که از سوی فرهنگسرای ارسباران اجرا و تلاش می‌کند تا به برگزاری نشست‌های تخصصی، برپایی بزرگداشت‌های مفاخر معماری ایران و نقد فضاهای مختلف از منظر معماری با حضور متخصصان و فعالان معماری بپردازد.

علاقمندان برای شرکت و عضویت در باشگاه معماری می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران به نشانی خیابان شریعتی، بالا‌تر از پل سید خندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و یا با شماره‌های ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

 

کد خبر 202126

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز