مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: برنامه هفته معمار با حضور اساتید و دانشجویان معماری به مدت یک هفته از7 تا 11 اردیبهشت ماه در دانشکده معماری سوره برگزار می‌شود.

معماری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مرکز معماری حوزه هنری، امیر محمد خانی مدیر مرکز معماری با اعلام این خبر افزود: با توجه به اینکه بحث معماری از مسائل مورد توجه حوزه هنری قرار گرفته است، بنابراین مرکز معماری حوزه هنری به مناسبت روز معمار با مشارکت شهرداری تهران یک هفته برنامه های پرنشاط و خلاقانه در حوزه معماری را در دانشکده معماری سوره برگزار می‌کند.

در این برنامه که در روزهای ابتدای با استقبال از سوی اساتید معماری ودانشجویان روبه رو شده است، مسابقات و برنامه هایی در جهت ارتقاء سطح کیفی دانشگاها در زمینه معماری توسط خود دانشجویان، طراحی، برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.

محمد خانی در ادامه با اشاره به برنامه هفته معماردر سال 92 به عنوان اولین برنامه مرکز معماری، سال 92 را با تغیرات مدیریتی در کشور برای عرصه معماری و دیگر زمینه های هنری پر تنش قلمداد کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه به صورت معمول ساختار مدیریتی کشور در سال 92 دچار تغییر خواهد شد بسیاری از برنامه های پیش رو با رکود کیفی روبه رو است.

بنابراین هنر معماری که در میان دیگر شاخه های هنری مظلوم واقع شده است از لحاظ کیفی با رکود بیشتری روبه رو خواهد شد.

وی در آخر با اشاره به برنامه های مرکز معماری در سال 92 گفت: در سال جدید مراکز معماری باید با برنامه هایی جامع سعی کنند آسیبی به حوزه معماری وارد نشود، به این جهت مرکز معماری حوزه هنری با توجه به تغییرات مدیریتی که در سطح کشور به وجود می‌آید، سعی می‌کند شور و نشاط بیشتری را در برنامه های خود بگنجاند و از سوی دیگر با جمع آوری و تدوین اسناد معماری و حرکت به سوی طراحی شهر ایرانی- اسلامی و حمایت از انجمن معماران انقلاب اسلامی در این مسیر با تلاشی بیشتر از سالهای گذشته مسیر روبه رشدی را سپری خواهد کرد.

اختتامیه برنامه هفته معمار روز پنجشنبه 12 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

علاقمندان به معماری جهت شرکت در برنامه هفته معمار می‌توانند با مراجه به دانشکده معماری سوره واقع در خیابان انقلاب ـ خیابان استاد نجات‌اللهی ـ خیابان شهید فلاح‌پورـ شماره 29 دراین برنامه شرکت کنند.

کد خبر 211643
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز