مجموع نظرات: ۰
شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: کتاب بین المللی معماری "یس ایز مر" با حضور مترجم و ناشر، اساتید بزرگ معماری و هنرمندان به همت مرکز معماری حوزه هنری تحلیل می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مرکز معماری حوزه هنری، کتاب معماری "یس ایز مر" یکی از مطرح ترین کتاب های معماری در دنیا با حضور مترجم و ناشر این کتاب علی حمیدی مقدم سه شنبه 7 خرداد تحلیل خواهد شد.

در این مراسم علی حمیدی مقدم با تحلیل این کتاب، به اهمیت آن پرداخته و با گفتمان میان میهمانان این برنامه، کتاب به علاقمندان معماری معرفی می‌شود.

سخنرانان و میهمانان این مراسم بهرام شیردل معمار، استاد دانشگاه هاروارد و مدرسه معماری AA لندن و مدیر دفتر معماری شیردل و همکاران، آیدین آغداشلو نقاش، محقق، نظریه پرداز هنری، امیر پوریا منتقد سینما مدرس دانشگاه و نویسنده، احمد زهادی مدیر مسئول مجله بین المللی معماری 2A و امیر محمد خانی معمار و مدرس دانشگاه، رئیس دانشکده معماری سوره هستند.

کتاب yes is more کارهای یک دفتر معماری به نام BIG است که این دفتر یکی از معروفترین دفاتر معماری در دنیا محسوب می‌شود.

دراین کتاب دفترBIG نشان می‌دهد چگونه معماران می‌توانند تقاضاهای چند ریختی، قوانین پیچیده و دانش بسیار تخصصی جامعه را درک نمود، به طرح تبدیل کرد و راه حل‌های ملموس را ازطریق فرایندهای هنرمندانه آفرید.

مراسم تحلیل کتاب "یس ایز مُر" با ارائه کتاب با تخفیف ویژه برای شرکت کنندگان در این مراسم، در حوزه هنری واقع در خیابان سمیه تقاطع حافظ برگزار می‌شود.

علاقمندان می‌توانند از ساعت 17 الی 19 روز سه‌شنبه در این مراسم شرکت کنند.

 

 

کد خبر 215740
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز