همشهری آنلاین: دبیر علمی همایش بین‌المللی بانوان قرآن‌پژوه اظهار کرد: تاکنون بیش از 60 مقاله علمی و پژوهشی به دبیرخانه دهمین همایش بین‌المللی بانوان قرآن‌پژوه ارسال شده است که تعدادی از آن‌ها در فصل‌نامه بینات به چاپ رسیده است.

قرآن

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد عبداللهیان، دبیر علمی همایش بین‌المللی بانوان قرآن‌پژوه، در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) با بیان این مطلب گفت: دهمین همایش بین‌المللی بانوان قرآن‌پژوه در روز پنجشنبه، 28 دی‌ماه، در سالن همایش‌های برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: بانوان شرکت کننده در این همایش حدود دو هزار نفر خواهند بود و 28 نفر از بانوان قرآن‌پژوه در این همایش مورد تکریم و تجلیل قرار می‌گیرد تا به این وسیله زحمات چندین ساله آنان ارج نهاده شود.

دبیر علمی همایش بین‌المللی بانوان قرآن‌پژوه اظهار کرد: در این همایش علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، سیدمحمدحسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدباقر قالیباف، شهردار تهران و بسیاری از مقامات و مسئولان قرآنی کشور حضور خواهند داشت.

حجت‌الاسلام عبداللهیان تصریح کرد: همایش بین‌المللی بانوان قرآن‌پژوه در روز 28 دی‌ماه از ساعت هشت و نیم صبح آغاز می‌شود تا 15 بعد از ظهر ادامه دارد، در این همایش مقالات منتخب بانوان قرآن‌پژوه عرضه می‌شود.

وی گفت: رویکرد علمی دهمین همایش بین‌المللی بانوان قرآن‌پژوه بیان فضیلت و عظمت سوره مبارکه «یاسین» است و مقالاتی هم که بانوان قرآن‌پژوه عرضه می‌کنند در ارتباط با مفاهیم، موضوعات و پیام‌های زندگی‌ساز این سوره مبارکه خواهد بود.

دبیر علمی همایش بین‌المللی بانوان قرآن‌پژوه عنوان کرد: تاکنون بیش از 60 مقاله علمی و پژوهشی به دبیرخانه دهمین همایش بین‌المللی بانوان قرآن‌پژوه ارسال شده است که تعدادی از آن‌ها در فصل‌نامه بینات به چاپ رسیده است.

حجت‌الاسلام عبداللهیان بیان کرد: تعدای از این مقالات نیز در صحن همایش قرائت خواهد شد و بقیه مقالات ارسال شده هم در سه جلد کتاب تحت عنوان «حقایق یاسین» چاپ خواهد شد تا همگان بتوانند از این مقالات علمی و پژوهشی استفاده کنند.

وی اظهار کرد: برای این همایش کتاب‌ها و ویژه‌نامه‌های مختلفی به چاپ رسیده است و آن‌ها در دهمین همایش بین‌المللی بانوان قرآن‌پژوه عرضه خواهند شد، از جمله ویژه‌نامه بشارت، ویژه‌نامه بینات، کتاب قلب قرآن و همچنین ویژنامه ‌رایحه که با همت خبرگزاری قرانی ایران(ایکنا) به چاپ رسیده است.

کد خبر 198027
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار دین و اندیشه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز