چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: آثار رسیده به دبیرخانه پنجمین جشنواره بین‌المللی تجسمی فجر، نشان از حضور آثار هنری 23 کشور جهان در این رویداد هنری دارد.

نمایشگاه آثار هنری

به گزارش همشهری آنلاین، با توجه به برگزاری سه بخش گرافیک، عکاسی و کاریکاتور، از 9 بخش جشنواره تجسمی فجر به شکل بین‌المللی، تاکنون 23 کشور با ارسال آثاری متقاضی حضور در این دوره از جشنواره شده‌اند.

این در حالی است که با توجه به مهلت باقی مانده برای ارسال آثار، فرصت حضور کشورهای دیگر در این جشنواره نیز مهیا است.

آثار هنرمندانی از کشورهایی مانند اتریش، برزیل، رومانی، بلغارستان، ترکیه، هند، صربستان، آذربایجان، اندونزی، استرالیا، اوکراین و ... تاکنون به دبیرخانه پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر رسیده است.

بخش‌های 9‌گانه جشنواره پنجم تجسمی فجر نیز مورد استقبال هنرمندان داخلی قرار گرفته است و به تقاضای متعدد هنرمندان و درخواست تعدادی از هنرمندان که در جشنواره ثبت نام کرده‌اند، اما هنوز آثار خود را ارسال نکرده‌اند، دبیرخانه جشنواره مهلت ارسال آثار به پنجمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر را تا 15 دی ماه تمدید کرده است.

بخش مقالات علمی به «بررسی تحولات هنرهای تجسمی انقلاب اسلامی» اختصاص دارد و هر شرکت کننده می‌تواند تا 16 دی ماه حداکثر خلاصه سه مقاله را به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.

هنرمندان برای شرکت در پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر می‌توانند آثار خود را تا 15 دی ماه سال جاری از طریق سایت جشنواره به نشانی www.ivafestival.ir ارسال کنند.

کد خبر 194160

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز