معاون مطبوعاتی و تبلیغاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تایید خبر استعفای خود از این سمت به خبرنگار ایسنا گفت: به دلیل این‌که بیماری‌ام عود کرده و شدید شده است استعفا دادم.

 علیرضا مختارپور در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران در پاسخ به این سوال که آیا این استعفا مورد پذیرش وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: توان جسمی بنده دیگر اجازه‌ی ادامه‌ی کار را نمی‌دهد و از آن‌جا که عذرم موجه است و علت بیماری است، طبیعتا مشکلی از جهت پذیرش استعفا نباید وجود داشته باشد و فکر می‌کنم این قضیه مورد پذیرش وزیر قرار گیرد.

مختارپور همچنین در خصوص جانشین خود، تصریح کرد: این قسمت قضیه به بنده مربوط نمی‌شود و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی باید در این زمینه تصمیم بگیرد.

معاون مطبوعاتی و تبلیغاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی نامه‌ای به وزیر ارشاد استعفای خود را اعلام و در این نامه بیماری را علت استعفایش از این سمت اعلام کرده است.

در همین حال به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایلنا، علیرضا مختارپور در متن استعفا نامه خود با ابراز تشکر از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آورده است: در پیشگاه خداوند متعال و وجدان خود شرمنده نیستم که با تمام توان برای انجام وظایف کوشیدم و از هیچ امکانی برای پیشبرد اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی فروگذار نکردم .
البته موفقیت هر طرح و برنامه ای مستلزم ایجاد شرایط مختلف و متعددی در داخل و خارج وزارت ارشاد بوده است که گاه فراهم نشدن آن موجب عدم موفقیت برخی برنامه‌‏ها شده است.
لازم به ذکر است‌‏، علیرضا مختارپور با آغاز به کار دولت نهم فعالیت خود را به عنوان معاون مطبوعاتی و تبلیغاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز کرد.

کد خبر 19279

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فرهنگ عمومی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز