گروه ادب‌وهنر: در جلسه‌ای که با حضور وزیر ارشاد، معاونان و مدیران وزارتخانه برگزار شد، شهرام توکلی به عنوان معاون حقوقی و امور مجلس معرفی شد.

وزیر ارشاد در جلسه معارفه معاون جدید حقوقی و امور مجلس ضمن معرفی شهرام توکلی، از او به عنوان نیروی خدمتگزار انقلاب یاد کرد.

محمدحسین صفارهرندی با قدردانی از زحمات ملکیان در زمان تصدی وی در این معاونت با اشاره به سوابق کاری و اجرایی معاون جدید حقوقی گفت: او تاکنون مسئولیت‌های متعدد، متنوع و سنگینی بردوش داشته که از عهده تمام آنها به خوبی برآمده است.

معاون جدید حقوقی و امور مجلس نیز گفت: نگاه به مسئولیت، نگاه امینانه و نه مالکانه است و از این منظر حفظ امانت و زدودن آسیب‌ها فریضه و لازمه امانت داری است. او مساعی جمیع همکاران، تعالی وزارتخانه، تقویت اصول ارزشی و نیل به اهداف تعیین شده را از خداوند مسألت کرد.

در حکم صفارهرندی خطاب به توکلی آمده: نظر به آگاهی، تعهد و سوابق مدیریتی موفق شما به موجب این حکم به عنوان معاون حقوقی و امور مجلس منصوب می شوید.

وزیر ارشاد در بخش دیگری از این حکم آورده: امید است با استفاده از ظرفیت‌های موجود ضمن ساماندهی و بهبود وضعیت حقوقی وزارتخانه، با همکاری سایر معاونان وزیر در برقراری ارتباط موثر با مجلس شورای اسلامی و انعکاس نظرات نمایندگان در خصوص فعالیت‌های وزارت متبوع کوشش نمایید.

توکلی دارای مدرک فوق لیسانس علوم سیاسی است و پیش از این ریاست اداره متون، مسئولیت گروه مطالعات و تحقیقات،‌ ریاست اداره تبلیغات و روابط عمومی، مسئولیت امور سیاسی، معاونت تبلیغاتی و انتشارات و معاونت طرح و برنامه و بودجه دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا را برعهده داشته است.

ریاست کمیته عالی بخش فرهنگی طرح حکمت ستاد کل نیروهای مسلح، معاونت طرح و برنامه و بودجه، عضویت در هیئت نظارت در نشریات، عضویت در شورای عالی برنامه ریزی و معاونت برنامه و سرمایه انسانی سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و عضویت در شورای عالی فرهنگی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از دیگر مسئولیت‌های وی بوده است.

کد خبر 28201

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فرهنگ عمومی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز