همشهری آنلاین: پاسخ کوبنده مجاهدان غزه و موشک‌باران رژیم صهیونیستی در عمق سرزمین‌های اشغالی خط‌ بطلانی بر محاسبات غلط رژیم صهیونیستی کشید و نشان داد که این رژیم همان خانه عنکبوت است که در جنگ 33 روزه سیدحسن نصرالله اعلام کرد.

215 نفراز نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای اقدام رژیم صهیونیستی به حمله نوار غزه را محکوم کردند.

به گزارش همشهری آنلاین متن این بیانیه که توسط علیرضا منادی عضو هیات رییسه مجلس قرائت شد به شرح زیر است:

«رژیم پوشالی و ددمنش صهیونیستی با حمایت همه‌جانبه آمریکا یک بار دیگر دست به جنایات گسترده دیگری زد و با حملات متعدد و گسترده به مردم مظلوم غزه ده‌ها انسان بی‌گناه به ویژه زنان و کودکان را به خاک و خون کشید.

صهیونیست‌ها با تصور غلط تضعیف مقاومت پس از 20 ماه عملیات ایذایی و محاصره سیاسی و اقتصادی علیه سوریه با این محاسبه که می‌توانند مقاومت اسلامی در غزه را در هم بشکنند و حماس و جهاد اسلامی را به تسلیم وادارند تا مردم مقاوم غزه را مستاصل نمایند، عملیات نظامی به ویژه بمباران منازل مسکونی غزه را آغاز کردند، غافل از آنکه غزه امروز به مراتب قوی‌تر از غزه جنگ 22 روزه است.

پاسخ کوبنده مجاهدان غزه و موشک‌باران رژیم صهیونیستی در عمق سرزمین‌های اشغالی خط‌ بطلانی بر محاسبات غلط رژیم صهیونیستی کشید و نشان داد که این رژیم همان خانه عنکبوت است که در جنگ 33 روزه سیدحسن نصرالله اعلام کرد.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی این جنایت رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم می‌نماییم و حمایت همه‌جانبه خود را از مردم شریف غزه و مجاهدان جان بر کف آن اعلام می‌کنیم و مطمئنیم با عنایت الهی، پیروزی ازآن مردم مظلوم فلسطین و شکست نهایی، سرنوشت محتوم و مختوم رژیم صهیونیستی خواهد بود.»

 

کد خبر 191668
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز