همشهری آنلاین: دانشجویان در حمایت از مردم بی دفاع غزه و فلسطین تجمع کردند، کانون دانشگاهیان ایران اسلامی بیانیه داد و نماینده کلیمیان در مجلس نیز حمایت هم میهنان کلیمی از مردم غزه را اعلام و یادآور شد که بیمارستان کلیمیان در تهران آماده مداوای مجروحان غزه است.

بر اساس گزارش ایسنا، دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر دوشنبه 29 آبان ماه پس از اقامه نماز ظهر و عصر با تجمع مقابل مسجد این دانشگاه با سر دادن شعارهایی نظیر «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «هیهات من‌الذله» و «حیدر حیدر یا صهیون، جیش محمد قادمون»، حملات اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کردند.

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی نیز با صدور بیانیه‌ای نسل‌کشی صهیونیست‌ها در نوار غزه را محکوم کرده و از دانشگاهیان جهان اسلام دعوت کرده تا مواضع مشترک در محکومیت جنایات هولناک صهیونیست‌ها اتخاذ کنند و از آنها خواستار شده تا مسئولیت روشنفکری و عملی خود را در دفاع از مظلومان جهان فراموش نکرده و اجازه ندهند در هزاره دانایی هر روز در فلسطین بی‌سابقه‌ترین و وحشیانه‌ترین فجایع بشری در برابر دیدگان بی‌تفاوت مردم جهان به وقوع پیوندد.

فارس نیز گزارش کرد: سیامک مره‌صدق، نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی با محکوم نمودن حمله جنگنده‌های اسرائیلی به نوار غزه، گفته است: حاضرم به صورت داوطلبانه به عنوان یک جراح در خدمت آسیب‌دیدگان غزه باشم و تمام توان تخصصی خود را در خدمت مقاومت قرار دهم. کلیمیان ایران نیز همانند همه مردم آزاده و موحد دنیا نسل‌کشی در غزه را محکوم کرده و از آن اعلام انزجار می‌کنند.

به گفته مره‌صدق، بیمارستان خیریه سپیر (بیمارستان متعلق به کلیمیان ایران در تهران) برای پذیرش و درمان مجروحان غزه اعلام آمادگی می‌کند.

کد خبر 191855
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز