همشهری آنلاین: مردم تهران بعد از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه تهران همگام با مردم ایران در اعتراض به جنایات صهیونیست‌ها در غزه، تظاهرات کردند.

فارس نوشت: نمازگزاران تهرانی پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، حرکت خود را از میعادگاه نماز جمعه تهران آغاز و به سمت میدان فلسطین حرکت و در نهایت در میدان فلسطین تجمع کردند.

راهپیمایان تهرانی در این تظاهرات با شعار «دفاع از فلسطین باعث عزت ماست، نابودی اسرائیل خواسته ملت ماست»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «آمریکا مرگت باد، اسرائیل ننگت باد»، «یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا»، «ای مهدی فاطمه، ریشه صهیون بکن» و «وای اگر خامنه‌ای اذن جهادم دهد» و «اسرائیل! سپاه اسلام آماده است» تنفر و انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

در این تظاهرات مداحان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام به بیان مناقب امام حسین(ع) پرداختند.

در این مراسم برخی شخصیت‌های سیاسی از جمله منوچهر متکی، حسن غفوری‌فرد و مصطفی آجرلو حضور داشتند.

همچنین تعدادی از سینماگران مصری و اساتید دانشگاه‌های عراق با حضور در جمع نمازگزاران تهرانی همبستگی خود را با مردم فلسطین و آرمان مبارزه با رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

راهپیمایان تهرانی با در دست داشتن پرچم فلسطین و پلاکاردهایی که بر روی آنها نوشته شده بود مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، اعتراض خود را به حمله رژیم صهیونیستی به غزه اعلام کردند.

این مراسم با حضور پرشکوه ملت ایران در تهران و بیش از 700 شهر کشور پایان یافت.

کد خبر 191404
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز