همشهری آنلاین: رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام طی بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه آورده است: سنگ‌های سجیل پرندگان ابابیل به سراغ لشکریان تا بن‌دندان مسلح ابرهه خواهند آمد.

فارس نوشت: متن بیانیه آیت الله هاشمی رفسنجانی به شرح زیر است:

قساوتی که این روزها غاصبان صهیونیسم در سرزمین‌های اشغالی علیه مردم مظلوم و کودکان و زنان بی‌دفاع غزه انجام می‌دهند، برنامه‌های از پیش طراحی شده مدعیان دفاع از حقوق بشری است که به اتکای قدرت‌های جهانی به ویژه آمریکا خود را ارباب زمین و زمان می‌دانند.

سردمدارانی که با بیش از 60 سال تجاوز به ابتدایی‌ترین حقوق بشریت، خون مردم از سرزمین خود رانده شده فلسطین از چنگالشان فرو می‌ریزد و با وقاحت تمام،‌ دم از صلح و آرامش در خاورمیانه می‌زنند.

اگرچه این بار رزمندگان و مردم مظلوم مسلمان غزه در خطوط اول مقاومت، علیه زیاده‌خواهی‌های رژیم اشغالگر قدس مانند دوره‌های قبل تماشاگر نخواهند بود و با رشادت‌های خویش امنیت را برای ترسوهای صهیونیسم در تمام سرزمین‌های اشغالی مخدوش می‌کنند،‌ اما حامیان این رژیم نامشروع بدانند که:

آه دل مظلوم به سوهان ماند           گر خو نبرد، برنده را تیز کند

مطمئناً مردم رها شده از قیود مستبدین استکباری در کشورهای شمال آفریقا و خاورمیانه، نخواهند گذاشت سکوت حاکمان اسلامی مهر تأیید جنایات اسرائیل علیه فلسطینی‌های عزیز باشد.

دیگر گذشت آن زمانی که مسلمانان جهان و مردم آزادی‌خواه دنیا بنشینند و نظاره کنند که چگونه اقلیتی ظالم، اکثریت مظلوم را یا به اردوگاه‌های آوارگی بفرستند و یا در خانه‌های خویش به خاک و خون بکشند.

اینجانب که به واسطه آشنایی با «القضیه الفلسطینه» خوب می‌دانم که چگونه مکاران تاریخ در مقاطع مختلف هم تسمه از گرده مردم فلسطین کشیدند و هم با ادعاهای صلح‌طلبی، دیگران را فریب دادند، از همه وجدان‌های بیدار در اقصی‌نقاط دنیا و به خصوص در کشورهای اسلامی و سازمان‌های بین‌المللی می‌خواهم که نگذارند مظلوم‌کشی در سایه سکوت‌های خیانت‌بار تکرار شود و یک بار هم شده به اسرائیل غاصب بفهمانند که سنگ‌های سجیل پرندگان ابابیل به سراغ لشکریان تا بن‌دندان مسلح ابرهه خواهند آمد، حتی اگر در «بروج‌المشیده» باشند. انشالله

کد خبر 191706
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز