شنبه ۳ تیر ۱۳۹۱ - ۲۰:۰۸
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: تور کنسرت حسین علیزاده به ایستگاه تهران رسید تا او با همراهی پژمان حدادی در پنج شب به یاد پنج استاد نامدارش در تالار وحدت به صحنه برود.

به گزارش همشهری‌آنلاین حسین علیزاده در دوره آموزشش از محضر بزرگانی چون علی‌اکبر خان شهنازی(تار)،یوسف فروتن(سه‌تار)داریوش صفوت(سه‌تار) و نورعلی‌خان برومند(ردیف‍‌ نوازی وتحلیل ردیف) و هوشنگ ظریف( سرود و تار) را فرا گرفت به یاد این پنج تن ، از 4 تیر(یکشنبه) با تمبک پژمان حدادی در تالار وحدت به صحنه می‌رود.

از میان پنج استاد علیزاده سه تن به دیار باقی شتافته‌اند و اوضاع جسمی استاد داریوش صفوت هم چندان مناسب نیست و متاسفانه کسی هم از این مرد بزرگ یادی نمی‌کند، و تنها استاد هوشنگ ظریف است که احتمالا در شب اجرای کنسرتی که به یادش برگزار خواهد شد،(شب نخست) حضور خواهد داشت.

قرار است شب‌دوشنبه با نام استاد علی‌اکبر شهنازی، سه‌شنبه به یاد استاد یوسف فروتن، پنج‌شنبه با بزرگداشت استاد داریوش صفوت و جمعه با گرامی داشت استاد نورعلی برومند کنسرت اجرا شود.

علیزاده و استادانش

در حالی که درصد قابل‌ توجه‌ای از بلیت‌های کنسرت حسین علیزاده و پژمان حدادی در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته اما برگزارکنندگان تورکنسرت آن و آن اعلام کردند بلیت‌فروشی کنسرت از طریق سامانه سی‌گذر (www.sigozar.com) و مراکز فروش تا لحظه آغاز کنسرت همچنان ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندانی که تا زمان برگزاری کنسرت موفق به خرید بلیت نشده‌اند می‌توانند با مراجعه به گیشه تالار وحدت نسبت به خرید بلیت اقدام کنند اما بدیهی است که ردیف‌های با موقعیت مناسب‌تر پیش‌فروش می‌شوند.

تورکنسرت آن و آن، از نیمه اردی‌بهشت ماه سال جاری با اجرای کنسرت‌هایی در شهر اهواز آغاز شد و با سفر به شهرهای بهبهان، بوشهر، تبریز، ساری، آمل و رودسر در آخرین شب بهار در شهرستان سیاهکل به پایان رسید. استقبال خوب  مردم شهرهای مختلف از کنسرت‌های حسین علیزاده و پژمان حدادی به نحوی بود که حتی یک صندلی خالی در مجموع ۱۸ اجرا وجود نداشت.

به گزارش همشهری‌آنلاین کنسرت علیزاده در نیشابور برگزار نشد.

کد خبر 174885
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز