سه‌شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۰
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: ارکستر چنگ مهر قطعاتی از موسیقی کلاسیک غرب و آثاری از آهنگسازان ایرانی را در قالب یک کنسرت در ساعت 20 روزهای 4 و 5 اسفند با تنظیم و تلفیق آریا کبیری و سرپرستی امین رحیم‌پور در تالار فارابی به صحنه می‌برد.

به گزارش همشهری‌آنلاین در زیرعنوان این کنسرت «نگاهی تازه به موسیقی ایران و غرب» آمده است و نزدیک به 20 نوازنده با سازهای ایرانی و غربی قطعاتی از فرانس شوبرت، میکولوش روژا، رالف لاولند، کمیتاس، سن سانس، راول، مهدی خالدی، فریدون حافظی،بزرگ لشگری،جواد معروفی،آریا کبیری و ... را اجرا خواهند کرد.

آواز این قطعات را سیاوش نصری و مرتضی زارع‌نژاد روی اشعاری از حافظ،م.ع.شکیب، معینی کرمانشاهی، میرناصر شریفی، غ کبیری، باباطاهر و وحدت کرمانشاهی اجرا می‌کنند.

در ارکستر چنگ مهر نوازندگان زیر فعالیت می‌کنند: بهار خوانساری (پیانو)، الهام کریم‌زاده (تار)، پویان توکلی مقدم (تاس و دف)، ارژنگ احمدی (تنبک و دف)، امین رحیم‌پور (سنتور)، خشایار علیا (سنتورباس)، امیرعرفان (سه‌تار)، غزاله میرزازاده (فلوت)، سپهر سعادتمند(گیتار)،آناهیتا کریمزاده(ویلنسل).

در این گروه همچنین شهرزاد زاد مجید، گلنار احمدی،رضا شادبخت، آتوسا مونسی، الناز رستگاری لاری وعلی عرفان گروه سازهای کششی(ویلن) می‌‌نوازند.

آناهیتا کریم‌زاده مدیریت ارکستر و آرش عرفان مدیر برنامه‌های ارکستر چنگ است.

کد خبر 161275
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز