شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: حسین علیزاده و گروه هم‌آوایان با آواز محمد معتمدی و پوریا اخواص بعد از کنسرت موفق در برج میلاد تهران در شهرستان آمل هم به صحنه خواهند رفت.

علیزاده و معتمدی

 به گزارش روابط عمومی کنسرت گروه موسیقی «هم آوایان»کنسرت گروه موسیقی «هم آوایان» با نوازندگی حسین علیزاده و خوانندگی محمد معتمدی، پوریا اخواص، راحله برزگری و صبا حسینی، توسط موسسه فرهنگی و هنری «باربد آمل» و همکاری «ندای چنگ» در  روز سی‌ام مهرماه در دو نوبت 19 تا 20 و 30 و 21 و 30 تا 23 در سالن اریکه آریایی شهر آمل برگزار می‌شود.

 گروه «هم آوایان»  بعد از اجرای موفق در سالن همایش‌های برج میلاد تهران، تور کنسرت‌های شهرستانش را  آغاز کرد و به اجرای کنسرت در شهرهای شیراز و کرمانشاه، پرداخت و هم اینک به شمال کشور و  استان مازندران (شهر آمل) رسیده است.

پژمان حدادی (تمبک، سازهای کوبه‌ای)، علی بوستان (سه تار، شورانگیز)، سیامک جهانگیری (نی)، سینا جهان‌آبادی (کمانچه)، بهنام سامانی (دف و سازهای کوبه‌ای)، نگار بوبان (عود)، پریچهر خواجه (قانون)، رادمان توکلی (تار)، سیاوش برهانی (بم تار) و محمد انشایی (قیچک) به عنوان نوازنده در کنسرت گروه «هم آوایان» هنرنمایی خواهند کرد.

کد خبر 235483
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز