شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۷:۲۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: مهندس مجید نامجو؛ وزیر نیرو از حضور مجموعه وزارت نیرو در اکسپو 91 (نمایشگاه فروش آثار هنرهای تجسمی کشور) در جهت خرید اثر هنری خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین، مهندس نامجو با تاکید بر حضور گسترده نهادهای و سازمان‌های زیر مجموعه وزارت نیرو در اکسپو 91 به منظور خرید آثار هنری گفت: مجموعه تحت مسئولیت من علاقمند به استفاده و حمایت از آثار هنری است.

وی در حاشیه جلسه هیات دولت در پاسخ به این سوال که آیا می‌توانید در این زمینه گزارشی ارائه کنید، گفت: در حال حاضر آماری در اختیار ندارم چرا که انتظار این سوال را نداشتم تا آمارهای لازم را با خود بیاورم و به صورت قطع با حضور در اکسپو (نمایشگاه فروش آثار هنرهای تجسمی کشور) و خرید آثار هنری آمارهای خوبی در اختیار قرار خواهیم داد.

نامجو گفت: با توجه به تصویب بودجه یک دهم درصدی و برگزاری نمایشگاه اکسپو 91 در روزهای آینده دستورات لازم برای خرید آثار هنری از این مجموعه را خواهم داد و وزارت نیرو یکی از وزارتخانه‌هایی خواهد شد که حضور گسترده‌ای در اکسپو خواهد داشت.

اکسپو 91 با 571 اثر از 316 و با مشارکت و حضور 60 نگارخانه و 10 استان برگزار می‌شود و آثار سه نسل از هنرمندان کشور در این نمایشگاه برای فروش عرضه می‌شود.

اکسپو 91 از سوی بنیاد فرهنگی، هنری رودکی 28 خرداد تا 12 تیرماه در تالار وحدت برگزار می‌شود.

 

کد خبر 174192

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز