همشهری آنلاین: هفته هنر استان کردستان با حضور شخصیت‌های برجسته و هنرمندان توانمند این استان در نخستین هفته تیرماه سال 1391 در فرهنگسرای نیاوران تهران برگزار خواهد شد.

پوستر تجسمی

به گزارش همشهری آنلاین، برگزاری هفته‌های هنر استان‌ها با حمایت معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سال 1389 آغاز شد و در سال 1390 هفته های هنری 9 استان کشور با استقبال قابل توجه علاقمندان در فرهنگسرای نیاوران تهران برگزار شد.

در آغاز تابستان سال 1391 نخستین هفته هنر با حضور هنرمندان توانمند استان کردستان در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

هفته هنر استان کردستان روز شنبه سوم تیر گشایش خواهد یافت و برنامه‌های هنری این هفته شامل بر اجرای نمایش‌های صحنه‌ای منتخب و برگزیده استان، نمایش خیابانی، برنامه‌های آیینی و سنتی، برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی و کنسرت‌های موسیقی تا روز 7 تیر دنبال می‌شود.

علاقمندان همچنین در حاشیه برگزاری این هفته هنر می‌توانند از نمایشگاه صنایع دستی هنرمندان کردستان نیز بازدید به عمل آورند.

هفته هنر استان کردستان با همکاری و حمایت معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در فرهنگسرای نیاوران واقع در شمال شرق تهران برگزار خواهد شد.

پیش از این و در سال 1390 هفته‌های هنری استان‌های سمنان، یزد، لرستان، کرمانشاه، ایلام ، فارس، همدان، قم و مرکزی در فرهنگسرای نیاوران برگزار شده بود.

 

 

کد خبر 174464

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز