چهارشنبه ۷ تیر ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: هفته هنر استان گلستان شنبه 10 تیرماه با حضور سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، شاه آبادی معاون وزیر در امور هنری، ‌استاندار گلستان و نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی در فرهنگسرای نیاوران گشایش خواهد یافت.

به گزارش همشهری آنلاین، پس از برگزاری هفته هنر استان کردستان که 3 تا 7 تیرماه با استقبال علاقمندان در نیاوران برگزار شد، هفته هنر استان گلستان با همکاری معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان برگزار خواهد شد.

مراسم افتتاحیه این هفته روز شنبه 10 تیر از ساعت 18 در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران آغاز خواهد شد و برنامه‌های هنری استان تا 14 تیرماه با حضور هنرمندان برجسته استان برگزار می‌شود.

برپایی نمایشگاه آثار تجسمی،‌نمایشگاه صنایع دستی، سیاه چادر و ابه ترکمن در گالری و فضای باز فرهنگسرای نیاوران، همچنین اجرای نمایش‌های صحنه‌ای و خیابانی، کنسرت‌های موسیقی و مراسم سنتی آیینی همچنین موسیقی وی‍ژه ترکمن از جمله برنامه‌های هنری هفته هنر استان گلستان به شمار می‌رود.

همچنین در حاشیه برگزاری این هفته کارگاه‌های خوشنویسی و نمایش با حضور کارشناسان و هنرمندان استان‌های تهران و گلستان برگزار خواهد شد.

ساعت بازدید از نمایشگاه‌ها 10 تا 20 و برنامه‌های نمایش و موسیقی 17 تا 21 خواهد بود.

کد خبر 175430

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز