همشهری آنلاین: میهمانان و هنرمندان خارجی شرکت کننده در چهاردهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی، از آثار به نمایش در آمده در موزه هنرهای معاصر تهران بازدید کردند.

موزه

به گزارش همشهری آنلاین، میهمانان و هنرمندان خارجی شرکت کننده در چهاردهمین جشنواره تئاتر عروسکی از کشورهای ترکیه، اوکراین، الجزیره، گرجستان، هند، آلمان، ایتالیا، بلاروس، کره جنوبی، افغانستان و... از آثار به نمایش در آمده در موزه هنرهای معاصر تهران در بخش آثار چاپی هنرمندان مکزیک، پاپ آرت و اُپ آرت بازدید کردند.

آثار چاپی هنرمندان مکزیک، پاپ آرت واُپ آرت از آثار گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران از روز 26 اردیبهشت ماه افتتاح وتا 26 مرداد ادامه دارد.

در این نمایشگاه آثار از گابریل ماکوتلا، گیبرمو الگین، ماریو بندتی، پیلاربردُس، خوئل رندون و... در بخش آثار چاپی هنرمندان مکزیک؛ والریو آدامی، جیم داین، اندی وارهول، جسپر جوتر، رابرت رائوشنبرگ و... در بخش پاپ آرت وآثار از ویکتور وازارلی، هنری مور، دانالد جاد و ... در بخش اُپ آرت به نمایش در آمده است.

علاقمندان در خصوص بازدید از این نمایشگاه می‌توانند همه روزه از ساعت 10 تا 18 به جز جمعه‌ها وایام تعطیل به موزه هنرهای معاصر تهران مراجعه کنند و یا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88951965 تماس حاصل بگیرند.

 

کد خبر 175956

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز