همشهری آنلاین: بخش «گرافیک» همایش کارگاه‌های متمرکز مکتب تهران با حضور قباد شیوا ،مجید کاشانی و مازیار تهرانی برگزار می‌شود.

پوستر تجسمی

به گزارش همشهری آنلاین، مازیار تهرانی که مسئولیت برگزاری کارگاه‌های «گرافیک» چهارمین دوره از این همایش را برعهده دارد، درباره جزییات این برنامه توضیح داد: بخش «گرافیک» در هفت جلسه همراه با یک جلسه‌ بین رشته‌ای «خوانش متن»،‌ برگزار می‌شود.

به گفته‌ او، سه جلسه‌ ابتدایی از این کارگاهها به «پیش‌تولید گرافیک تئاتر» اختصاص دارد و سه جلسه هم به «تولید پوستر تئاتر» می‌پردازد.

همچنین یک جلسه مستر کلاس با حضور قباد شیوا درباره‌ پوستر تئاتر برگزار خواهد شد.

این طراح با اشاره به نمایش پوسترهای تولیدشده این همایش در خانه‌ هنرمندان ایران، اضافه کرد: مجموعه کارهایی که درطول کارگاه تولید می‌شود، در خانه‌ هنرمندان ایران به نمایش درخواهد آمد و در کنار آن بولتن اختتامیه نیز با همکاری اعضای گروه نمایشنامه‌نویسی و گرافیک تولید خواهد شد.

همایش چهارم کارگاه‌های متمرکز مکتب تهران در ادامه‌ سه همایش قبلی که سال گذشته برپا شده بود، در چهار بخش نمایشنامه‌نویسی‌، کارگردانی‌، بازیگری و گرافیک برگزار می‌شود و در کنار آن‌ کارگاه‌های میان‌رشته‌ای نیز طراحی شده‌ است.

مهلت ثبت نام برای شرکت در این کارگاه‌ها تا 8 تیرماه اعلام شده و متقاضیان می‌توانند برای اطلاع از جدول زمان‌بندی این کارگاه‌ها به سایت مکتب تهران به نشانی اینترنتی www.maktabtehran.com و یا شماره تلفن‌های 88801538 مراجعه کنند.

زمان آغاز کلاس‌ها 17 تیرماه اعلام شده است.

 

کد خبر 174624

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز