همشهری آنلاین: چیدمان هنر مفهومی یا کانسپتچوال آرت اینستالیشن "آن سوی دیوار ..." ، با طراحی و کارگردانی آرش فنائیان و اجرای گروه هنری "موومان" از 18 تا 30 تیرماه درشبستان زمستان خانه هنرمندان ایران اجرا می‌شود.

هنر جدید

به گزارش همشهری آنلاین، آرش فنائیان، سرپرست گروه "موومان" ضمن اعلام این خبر گفت: ما هر روز 10اجرا ی 40دقیقه‌ای داریم که از ساعت 14 تا 21روزهای یاد شده برگزار می‌شوند.

وی درادامه به ارائه توضیحاتی درباره این چیدمان پرداخت و گفت: این اجرا ترکیبی ازتصاویر"فتوآرت" و تابلوهای آب مرکب، کرئوگرافی مجسمه زرین، مرگ˚بازی پرسوناژ و تکمیل یک قطعه موسیقی در امتداد اجرای دو کنسرت انتزاعی مونوفونیک درلابه لای یک قصه است.

فنائیان دراین باره گفت: این چیدمان هنرمفهومی، فصلی مشترک و ترکیبی مرتبط از هنرهای تجسمی، موسیقی، تئاتر و مالتی مدیا است که با ِنمایشِ روایاتی بصری و شنیداری، درکار ِبه چالش انداختنِ همْدلیِ مخاطب با قصه‌ای خواهد بود که او را رفته رفته به درون می‌کشد... .

طراح و کارگردان این اجرا در این باره افزود: دراین پروژه متفاوت هنری، شاهد حضورو ترکیب به هم پیوسته‌ای ازهنرمندانی متعدد ازجمله: بهنام معیریان به عنوان مجسمه ساز و موسیقیدان، یاسر خاسب، به عنوان بازیگرو کرئو گرافیست، شهریارسیروس به عنوان نقاش و پژوهشگرهنر، حسام نورانی به عنوان متخصص مالتی مدیا و طراح نور، آرش ماله میر به عنوان طراح صحنه و بازیگر تئاتر خواهیم بود.

آرش فنائیان پیش از این تجربه کارگردانی نمایشنامه" آژی دهاک" اثر "بهرام بیضایی" و مدیریت هنری و آهنگسازی کنسرت‌های "نورزمستانی" و "آبی عمیق"، که توسط گروه موسیقی "آرشاما"و به سرپرستی و آهنگسازی خود آرش فنائیان اجرا شدند را درکارنامه هنری‌اش دارد.

فنائیان این بار در فضایی جدید و با همراهی هنرمندان و متخصصان رشته‌های هنری مربوط، اقدام به اجرای این چیدمان هنر مفهومی یا کانسپتچوال آرت اینستالیشن Conceptualart installation) ) کرده اند تا مخاطب این اثر هنری درفضایی خاص، اجرا و حسی متفاوت را تجربه کند.

فروش ورزرو بلیت‌های این چیدمان هنری آغازشده و علاقمندان برای خرید و یارزرو بلیت می‌توانند به مراکز فروش بلیت: اقلیم، هنر و اندیشه، نشر مرکز و گالری محسن تماس گرفته و یا مراجعه کنند.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این اجرا می‌توانند با شماره تلفن 22930320 تماس بگیرند.

کد خبر 174629

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز