یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: مهدی حسینی پژوهشگر آثار خارجی موزه هنرهای معاصر تهران گفت: بیش از دو سال از اتمام کار پژوهشی آثار گنجینه خارجی موزه هنرهای معاصر تهران می‌گذرد و هنوز این کتاب به مرحله انتشار نرسیده است.

نقاشی مدرن

به گزارش فارس، مهدی حسینی هنرمند نقاش و پژوهشگر آثار گنجینه خارجی موزه هنرهای معاصر تهران گفت: بیش از دو سال از اتمام کار پژوهشی درباره آثار گنجینه خارجی موزه هنرهای معاصر تهران می‌گذرد و این کار پژوهشی تحویل موزه هنرهای معاصر تهران داده شده است اما هنوز این کتاب به مرحله انتشار نرسیده است.

وی این کتاب پژوهشی را در مرحله طراحی گرافیک عنوان کرد و گفت: همچنان این کتاب در مرحله لی‌آت و طراحی گرافیک مانده است و قرار است موزه به منظور اتمام این بخش همکاری‌هایی را با طراح گرافیک این کتاب داشته باشد و فایل‌های تصویری را در اختیار طراح قرار دهد که گویا هنوز این مرحله از همکاری عملی نشده است.

این مدرس هنر در دانشگاه‌های تهران، با اشاره به اهمیت کار پژوهش آثار گنجینه خارجی موزه گفت: مهمترین بخش این کار که پژوهش بوده است، انجام شده و در صورت هماهنگی و همکاری لازم، مرحله انتشار آن نیز بیش از سه یا چهار ماه زمان نمی‌برد، بنابراین با توجه به اهمیت این کار پژوهشی و ضرورت انتشار آن برای استفاده در نمایشگاه‌های مختلف گنجینه موزه هنرهای معاصر و همچنین استفاده محققان و دانشجویان بهتر است که موزه هنرهای معاصر تهران سریع‌تر نسبت به چاپ و انتشار این اثر ارزشمند اقدام کند.

حسینی در خاتمه تاکید کرد: آثار پژوهشی درباره آثار هنری به همان اندازه آثار هنری ارزشمند است و می‌تواند پاسخگوی نیازهای پژوهشی علاقمندان و پژوهشگران در این زمینه باشد.

 

کد خبر 173580

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز