همشهری آنلاین: مدیر کمیته پشتیبانی و بازاریابی نمایشگاه فروش آثار هنرهای تجسمی (اکسپو 91) از رایزنی کارشناسان هنری و مالی با دستگاهها و نهادها برای خرید آثار هنری خبر داد.

نمایشگاه

به گزارش همشهری آنلاین، حسین سیفی معاون اجرایی بنیاد فرهنگی هنری رودکی که مدیریت پشتیبانی و بازاریابی این دوره از اکسپو را نیز برعهده دارد، با اعلام این خبر افزود: گروهی از کارشناسان مالی و هنرمندان عرصه هنرهای تجسمی ارتباط با وزارت‌خانه‌ها و سازمان‌های دولتی را آغاز کرده‌اند.

این گروه با حضور در این سازمان‌ها طی جلساتی با مدیران و مسئولان مربوطه، مشاوره‌ها و توجیهات کارشناسی و هنری خود را ارائه کرده‌اند.

سیفی ادامه داد: این گروه علاوه بر ارتباط با دستگاه‌های دولتی، رایزنی‌هایی با بخش‌های خصوصی داشتند که در این زمینه نیز با استقبال خوبی مواجه شدیم.

وی از انتشار کاتالوگ‌های مربوط به اکسپو 91 خبر داد و گفت: کاتالوگ‌هایی در گونه‌های مختلف طراحی شده که با توجه به نیاز سازمان‌ها در جلسات توجیهی ارائه می‌شود تا مدیران با توجه به شرایط سازمان خود، تصمیم‌گیری و اقدام به خرید کنند.

در این کاتالوگ‌ها تصاویر، قیمت و اطلاعات مربوط به اثر و هنرمند آورده شده است.

سیفی همچنین گفت: کلیه آثاری که به اکسپو 91 راه یافته‌اند براساس قیمت‌گذاری کارشناسانه‌ای که توسط مدیر نگارخانه‌، هنرمند و هیئت انتخاب انجام شده‌است، تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند.

معاون اجرایی بنیاد فرهنگی هنری رودکی درباره خرید از اکسپو 91 توسط مسئولان دیگر استان‌های کشور توضیح داد: رایزنی با استانداران استان‌های شرکت کننده در این نمایشگاه نیز انجام و از آنان دعوت شده تا با حضور در این اکسپو ضمن حمایت از هنرمندان استان خود، اقدام به خرید آثار آنان کنند که در این رابطه نتایج خوبی حاصل شده‌است و مسئولان قول‌های مساعدت و همکاری دادند.

مدیریت پشتیبانی و بازاریابی اکسپو 91 پیش بینی کرد با توجه به تنوع آثار راه یافته به نمایشگاه، خرید خوبی هم از سوی بخش خصوصی و هم دولتی صورت گیرد.

کد خبر 173566

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز