پنجشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
۰ نفر

بهار زیبا و دلنشین از راه ‌رسیده است، اما هنوز سایه بیماری «کووید ‌ـ ۱۹» از سر دنیا کم نشده و رعایت فاصله‌های اجتماعی همچنان ادامه دارد و بالطبع در سال جدید هم بسیاری خدمات آموزشی و فرهنگی به‌صورت محدود و مجازی اجرا می‌شود.

مدرسه بهاری

مؤسسه کتابخانه و موزه ملی ملک با برگزاری دوره‌های آموزش‌های مجازی با عنوان «مدرسه بهاری موزه ملک» به کمک تسهیل این محدودیت‌ها و فاصله‌های اجتماعی آمده است. در این دوره‌ها کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های پژوهشی با عناوین وقف و موزه، معرفی و بررسی آثار دوران اسلامی گنجینه ملک، موزه و کودک، معرفی و بررسی آثار دوره قاجار گنجینه ملک با حضور استادان مجرب به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

  همچنین برای علاقه‌مندان به مباحث تاریخی و پژوهشی دوره‌های تخصصی آموزش مرمت، معرفی و بررسی آثار چاپ سنگی گنجینه ملک، معرفی و بررسی علوم دوران اسلامی، معرفی و بررسی سکه‌های گنجینه ملک، معرفی و بررسی پرده‌های حماسی و مذهبی گنجینه ملک، معرفی و بررسی داستان‌های خوب از کتاب‌های خوب، معرفی و بررسی آثار لاکی گنجینه ملک، معرفی و بررسی بانک اطلاعات آثار گنجینه ملک، معرفی و بررسی کتاب روزگار ملک تدارک ‌دیده ‌شده است. شهروندان می‌توانند در خانه بمانند و بدون صرف وقت و هزینه و فارغ از دردسرهای‌ تردد در شلوغی شهر، از طریق اینستاگرام و فضای مجازی برنامه دلخواهشان را دنبال کنند و از مزایای آموزشی آن بهره‌مند شوند.

کد خبر 591036

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha