سه‌شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۷:۴۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: سومین حراج هنری معاصر با حضور 40 گالری بین‌المللی ازجمله گالری طراحان آزاد از ایران در شهر بیروت لبنان برگزار خواهد شد.

نقاشی

به گزارش ایلنا، سومین حراج هنری آثار مدرن معاصر در بیروت با حضور گالری‌های جهان درحالی برگزار می‌شود که از ایران نیز گالری طراحان آزاد آثار هنرمندان ایران را به این حراج خواهد برد.

این حراج که قرار است، 5 تا 8 جولای 2012 (15 تا 18 تیر) امسال در بیروت برگزار شود، آثاری از نقاشی، طراحی، مجسمه، اینستالیشن، ویدئو، اجرا، هنر خیابانی، هنر پلاستیک و کمیک را به فروش خواهد رساند.

در این دوره از حراج هنری آثار مدرن معاصر در بیروت؛ آثاری از 40 گالری از خاورمیانه، اروپا و آفریقای شمالی و 27 گالری از کشور لبنان و شهر بیروت برای فروش عرضه خواهد شد.

در دوره گذشته این حراج که سال 2011 در بیروت برگزار شد، 25 گالری بین‌المللی شرکت داشتند که 10 هزار علاقمند از این نمایشگاه و حراج هنری بازدید کردند.

از میان گالری‌های خارجی شرکت‌کننده در این دوره به غیر از گالری طراحان آزاد می‌توان به گالری ایام از کشور سوریه، تریت نویر آرویا از فرانسه، سوفیا لونه از فرانسه، سابرینا آمرانی از اسپانیا و ... اشاره کرد.

 

کد خبر 173009

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز