سه‌شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن سینمای جوانان ایران – سازمان امورسینمایی و سمعی و بصری به منظور ترویج شعائر دینی و در راستای تکریم سیره و صفات حضرت علی اکبر (ع) که بی‌شک الگو و اسوه اخلاق، فداکاری و جانفشانی است بخش فیلم کوتاه جشنواره ملی فر هنگی و هنری حضرت علی اکبر (ع) را برگزار می‌کند.

جشنواره هنری علی اکبر

به گزارش ایلنا، امکان شرکت علاقمندان در این جشنواره با دو زیر مجموعه گروه سنی (الف) ۲۳ تا ۲۹ سال و همچنین (ب) ۱۴ تا ۲۲ سال و با چهارموضوع داستانی، مستند، تجربی و پویانمایی و موضوع آزاد و استوار بر مفاهیمی همچون ارزشهای دینی، باور‌ها و اعتقادات مذهبی، تعلقات دینی در حوزه جوانان است و علاقمندان به حضور در این جشن ملی آثارشان را ازطریق سایت انجمن به نشانی www. iycs. ir ثبت نام می‌کنند.

مهلت ثبت نام تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه 10 خرداد ماه اعلام شده است و برابر با اعلام اولیه حداکثر زمان فیلم‌ها برای آثار مستند ۴۰ دقیقه و برای فیلم‌های داستانی، تجربی و پویانمایی ۳۰ دقیقه تعیین شده است.

همچنین قطع آثار آزاد است (بر اساس فرم تقاضای شرکت) و تاریخ تولید آثار باید پس از فروردین ۱۳۸۹باشد.

فیلم‌ها نباید قبلا برای شرکت در دوره‌های گذشته این جشنواره ارسال شده باشند.

جوایز در دو گروه سنی الف و ب شامل چهار زیر مجموعه داستانی، مستند، تجربی و پویانمایی با اهدای دیپلم افتخار و جایزه نقدی به بهترین کارگردانی، فیلمنامه، تحقیق و پژوهش، تدوین، تصویربرداری و انیماتور اهدا خواهد شد.

 

کد خبر 172375

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز