همشهری‌آنلاین: در آستانه برگزاری هفتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک، و برگزاری مراسم تجلیل از سی سال خدمات علمی دکتر مهدی محسنیان‌راد در توسعه و تعمیق دانش ارتباطات، تمبر گرامیداشت مقام علمی وی منتشر شد.

دکتر مهدی محسنیان راد

دکتر مهدی محسنیان‌راد نظریه پرداز مدل منبع معنی، بازار پیام و چهار کهکشان ارتباطی است.

او توانسته‌ با ارائه نظریه های خود در کنفرانس های بین المللی و مقالات علمی و همچنین با تألیف بیش از ده عنوان کتاب از جمله ارتباط شناسی و ایران در چهار کهکشان ارتباطی و تربیت صدها دانشجو، خدمات علمی قابل توجهی به جامعه علوم ارتباطات کشور انجام دهد. آخرین اثر علمی برجسته دکترمهدی محسنیان‌راد، تدوین و انتشار نرم افزار ام. آر. پی برای انجام تحقیقات کمی و کیفی در حوزه علوم اجتماعی است که تابستان گذشته به وسیله وزیر علوم، رونمایی شد.

دکتر محسنیان راد دارای لیسانس روزنامه نگاری و رادیو وتلویزیون، فوق لیسانس تحقیق در ارتباط جمعی و دکترای جامعه شناسی و اکنون دانشیار دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق(ع) می باشد.

تمبر گرامیداشت مقام علمی دکتر مهدی محسنیان راد

خبر برگزاری مراسم تقدیر از ایشان با استقبال چهره‌های علمی و معتبر دانشگاهی مواجه شده است. بسیاری از اساتید با ارسال پیام های تبریک جداگانه تقدیر از دکتر محسنیان راد را ضروری و خدمات وی به حوزه ارتباطات را کم نظیر توصیف کرده‌اند.

این مراسم همزمان با برگزاری هفتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک، در تاریخ 25 اردیبهشت ماه در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 168845
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز