همشهری‌آنلاین: دکتر علی اکبر جلالی، استاد دانشگاه علم و صنعت ایران و کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات در پیامی خطاب به دبیرخانه دائمی همایش روابط‌عمومی الکترونیک، برای برگزاری مراسم تقدیر از سی سال خدمت علمی صادقانه دکتر مهدی محسنیان‌راد تشکر کرد.

متن پیام چنین است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

دکتر مهدی محسنیان‌راد را در دو دوره‏ای که افتخار همراهی با ایشان را به عنوان عضو هیأت مدیره در انجمن ایرانی مطالعات جامعه اطلاعاتی داشتم می‏‌شناسم.

صداقت در گفتار، زمان شناس و آگاه به مسائل روز، تلاش بی‏وقفه در توسعه علوم ارتباطات کشور، تربیت شاگردانی دانا در حوزه علوم ارتباطات، خلاق، نوآور، نویسنده‏ای توانمند با کتابهای بسیار مفید علمی، خونگرم و دوست داشتنی از ویژگی‌های ایشان است.

اینجانب با اینکه مهندس برق و کارشناس فناوری اطلاعات می‏‌باشم افتخار شاگردی ایشان را در حوزه علوم ارتباطات پیدا کردم و از ایشان بسیار آموخته‏‌ام و خود را مدیون ایشان می‏‌دانم.

ضمن تبریک به دکتر محسنیان‏راد به خاطر سی سال خدمت علمی صادقانه به کشور، از برگزار کنندگان هفتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک به خاطر این انتخاب میمون سپاسگزارم.

با تشکر

دکتر علی اکبر جلالی

مراسم تقدیر از سی سال خدمت علمی صادقانه دکتر مهدی محسنیان‌راد، همزمان با برگزاری هفتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک، در تاریخ 25 اردیبهشت ماه در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 168826
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز