همشهری‌آنلاین: مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو درباره اظهارات مسئولان استانداری درباره اتفاقات روز گذشته خط 4 مترو گفت: برخی مسئولان معاونت عمرانی استانداری بدون اینکه تخصصی داشته باشند اظهارنظر می‌کنند.

قلی‌ها در گفتگو با همشهری‌آنلاین با بیان این مطلب افزود: در حالی که آقایان در معاونت عمرانی استانداری از حداقل تخصص در این زمینه برخوردارند اظهارنظر می‌کنند و درباره اتفاقات طغیان رودخانه و خسارت بر خط 4 مترو حرف می‌زنند.

وی اظهار داشت: اظهارات دوستان ما در استانداری به مذاق شبکه‌های بیگانه نیز خوش آمده و به تعریف و تمجید از آنها پرداخته‌اند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو اضافه کرد: آقایان اعلام کرده‌اند که که بازسازی مترو دو سال زمان می‌برد اگر یک هفته‌ای بازسازی صورت گرفت چه خواهند گفت.

وی درباره شایعه شکایت استانداری به دستگاه قضا علیه شهرداری با بیان اینکه از این موضوع بی‌خبر است به همشهری آنلاین گفت: خسارت صدها میلیاردی به مترو را نیز به شدت تکذیب می‌کنم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز گفت: تا پایان هفته آینده خط 4 مترو حد فاصل میدان انقلاب تا آزادی فعالیت مجدد خود را آغاز می‌کند.

سید جعفر تشکری هاشمی با بیان اینکه بر اثر بارندگی اوایل هفته جاری در تهران سیلاب ایستگاه اکباتان، حبیب اللهی، استاد معین، آزادی و شهید فکوری را به تعطیلی کشاند گفت: این چهارایستگاه زیرآب رفت به نحوی که در این حادثه چهار قطار زیر آب رفته و سطح آب تا سقف ایستگاه رسیده بود.

وی افزود: عملیات تخلیه آب به سرعت آغاز و تا ظهر امروز، دو ایستگاه آزادی و شهید فکوری تخلیه آب شد و در دو ایستگاه حبیب الهی و استاد معین کار تخلیه آب همچنان ادامه دارد و تا فردا شب عملیات تخلیه آب در تمامی ایستگاهها به پایان می رسد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به مهر گفت: با تخلیه آب در ایستگاه‌ها عملیات رسوبگیری و تخلیه گل و لای در حال انجام است و کار تعمیر تجهیزات و جایگزینی به سرعت انجام می‌شود ولی در این حوادث به ساختمان‌های مترو آسیب نرسیده و هیچ نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

کد خبر 166751
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز