همشهری آنلاین: معاون خدمات شهری شهرداری تهران ورود آب به خیابان استاد معین و ایجاد دریاچه آبی که برخی رسانه‌ها آن را مطرح کرده‎اند را تکذیب کرد و گفت: هم اکنون در حال پمپاژ آب از عمق 28 متری ایستگاه مترو استاد معین هستیم و آب موجود را به داخل نهرها و کانال‌های موجود روانه می‌کنیم.

مجتبی عبدالهی در گفتگو با همشهری آنلاین با بیان این مطلب افزود: بنده هم اکنون در خیابان استاد معین حضور دارم و در حال رصد عملیات تخلیه آب از ایستگاه مترو استاد معین هستم، هم اکنون ماموران شهرداری در حال تخلیه آب از این ایستگاه به وسیله پمپ و روانه کردن آن به کانال‌ها و نهرهای موجود در این خیابان هستند که در این میان ممکن است که آبی در سطح خیابان آمده باشد اما دریاچه درست نشده است.

برخی از رسانه‌ها از ایجاد دریاچه‌ای از آب در خیابان استاد معین به علت تخلیه آب مترو در این خیابان خبر داده و اعلام کرده‌اند که این موضوع مشکلات متعددی را برای شهروندان ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: در واقع آب را از عمق 28 تا 30 متر پمپاژ می‌کنیم تا مشکل به وجود آمده حل شود و این عملیات در ایستگاه میدان آزادی نیز در جریان است.

همچنین علی محمد قلی‌ها صبح امروز در گفتگو با "تهران سما" گفته است: عملیات تخلیه آب از ایستگاه‌های حبیب اله و استاد معین نیز در دست اجرا است که امیدواریم تا پایان امروز به طور کامل تخلیه آب از شبکه مترو محقق شود.

قلی‌ها درباره میزان خسارات وارد شده به مترو نیز گفته است" پس از اتمام تخلیه آب، ارزیابی میزان خسارات وارده صورت می‌گیرد تا بتوانیم زمان خدمات رسانی مجدد ایستگاه‌های مترو را اعلام کرده و نسبت به رفع مشکلات اقدام کنیم".

به گزارش همشهری آنلاین، بارش شدید باران و تگرگ در روز یکشنبه، بیست و هفتم فروردین ماه موجب ایجاد خساراتی در خط 4 مترو تهران شد که از همان ساعات ابتدایی عملیات بهسازی این خط مترو با حضور شهردار تهران و مدیران شهری آغاز و تا به امروز یعنی چهارشنبه سی‌ام فروردین ادامه دارد.

کد خبر 166890
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز