همشهری آنلاین: مدیرعامل سابق متروی تهران درباره علت طغیان رودخانه در خط 4 متروی تهران گفت: ساختمان و تونل‌های خط چهار متروی تهران قطعا موجب بروز این حادثه نشده‌اند بلکه کانال آب همجوار با این خط مترو موجب بروز خسارت شده است.

محسن هاشمی در گفتگو با همشهری آنلاین با رد تمامی اخبار منتشر شده مبنی بر اینکه علت طغیان رودخانه و ایجاد خسارت در خط 4 متروی تهران بدلیل ساختمان ضعیف و ناکارآمد این خط بوده است، افزود: این موضوع امکان ندارد و حتی هم اکنون بخشی از این ایستگاه در حال ساخت است.

وی ادامه داد: علت بروز این حادثه کانال آبی است که در کنار این خط مترو وجود دارد و قرار بود این کانال تقویت شود اما این اقدام صورت نگرفت و بارندگی دیروز در تهران موجب ایجاد خسارت و خرابی در این بخش از مترو شد.

مدیرعامل سابق متروی تهران درباره میزان خسارات وارد شده به این بخش نیز به همشهری آنلاین گفت: قطعا خسارات بالا خواهد بود اما امیدواریم هر چه سریعتر مشکلات در این بخش از مترو حل شود و امکان تردد مردم در آن فراهم آید.

هاشمی در پایان از رسانه‌ها خواست به جای ایجاد جنجال و هیاهو از این خط مترو بازدید کنند و سپس درباره چرایی حادثه قضاوت کنند.

کد خبر 166534
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز