همشهری آنلاین: برخی شنیده‌ها از جلسات اعضای هیئت مؤسس دانشگاه آزاد از اختلاف نظر آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی و عبدالله جاسبی بر سر امضا و ابلاغ حکم ریاست فرهاد دانشجو حکایت دارد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از اینکه اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی با رأی قاطع خود ریاست فرهاد دانشجو بر دانشگاه آزاد را تأیید کرده و به وی رأی اعتماد دادند، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد باید حکم رئیس جدید دانشگاه آزاد را امضا و به فرهاد دانشجو ابلاغ کند.

برخی شنیده‌ها از دومین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد و سخنان آیت‌الله هاشمی در این جلسه حکایت از این داشت که وی نسبت به امضا و ابلاغ حکم ریاست فرهاد دانشجو تمایلی نداشته و همچنین جمعی از اعضای هیئت مؤسس این دانشگاه سعی دارند آیت‌الله هاشمی را در این موضع نگه دارند.

عبدالله جاسبی طی هفته‌های اخیر برای دیدار با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مرتباً در دفتر تشخیص مصلحت نظام حضور پیدا می‌کند و پس از جلسه ۲۱ دی ماه هیئت‌ امنای دانشگاه آزاد، کمتر در سازمان مرکزی این دانشگاه حضور پیدا می‌کند.

برخی از مدیران دانشگاه آزاد اعلام می‌کنند که نظر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در امضای حکم دانشجو طی روزهای اخیر تغییر کرده و با نظر جاسبی و تعدادی دیگر از اعضای هیئت مؤسس این دانشگاه متفاوت است و با توجه به تأیید شدن حکم ریاست فرهاد دانشجو بر دانشگاه آزاد از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی، وی قصد دارد تا حکم دانشجو را امضا و ابلاغ کند.

بهمن یزدی‌صمدی عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در واکنش به این اخبار منتشر شده، گفت: تنها شایعه‌هایی درباره عدم ابلاغ حکم فرهاد دانشجو توسط آیت‌الله هاشمی رفسنجانی شنیده‌ام و اخبار دیگری ندارم.

وی افزود: در این خصوص باید بزرگ‌ترها پا در میانی کنند.

یزدی‌صمدی در پاسخ به این سؤال که شما هم یکی از بزرگان هیئت امنای دانشگاه آزاد هستید و آیا به این جمع‌بندی رسیده‌اید که به این بحث ورود پیدا کرده و پادرمیانی کنید، گفت: باید سایر بزرگان در این باره پادرمیانی کنند.

از سوی دیگر پس از رسمی شدن حکم فرهاد دانشجو بر ریاست دانشگاه آزاد، رسانه‌های این دانشگاه اخبار این واقعه را در صفحات خود منتشر کردند اما براساس برخی اخبار مدیران رسانه‌‌ای و روابط عمومی این دانشگاه از روز گذشته به این رسانه‌ها دستور دادند تا هیچ خبری از فرهاد دانشجو در این رسانه‌ها درج نشود.

 

کد خبر 157882

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز