همشهری آنلاین: عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به موضوع دانشگاه آزاد اسلامی و صدور حکم ریاست این دانشگاه گفت: خبرهای خوبی در راه است و موضوع دانشگاه آزاد به خوبی حل و فصل خواهد شد.

به گزارش مهر، غلامعلی حدادعادل در حاشیه مراسم چهلم شهادت مصطفی احمدی‌روشن در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر درباره امضای حکم ریاست جدید دانشگاه آزاد، تاکید کرد: به هر حال همان طور که اعلام شد ظرف روزهای آینده تکلیف دانشگاه آزاد اسلامی مشخص خواهد شد و رسانه‌ها بیشتر از این لازم نیست چیزی بدانند.

وی در ادامه گفت: فعلاً نگران تکلیف ریاست دانشگاه آزاد نباشید زیرا این موضوع حل و فصل خوبی پیدا می‌کند.

همچنین حجت‌الاسلام محمدیان،رئیس نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌‌ها نیز در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص تکلیف ریاست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی در این باره سخن می‌گوید و ما بنا نیست در این باره صحبت کنیم و دکتر مخبر دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی باید در خصوص دانشگاه آزاد صحبت کند.

وی تاکید کرد‌: در این زمینه میان اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی تقسیم کار شده و مسئولیت صحبت کردن در این زمینه بر عهده دبیر شورای انقلاب فرهنگی است.

آخرین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی سه شنبه هفته گذشته با حضور رئیس جمهور برگزار شد و محمدرضا مخبر دزفولی، دبیر شورا درباره تصمیمات این شورا اظهار داشت: در هفته جاری تدابیر شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره دانشگاه آزاد اعمال می شود.

کد خبر 161050

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز