همشهری‌آنلاین: فرهاد دانشجو که از سوی هیئت امنای دانشگاه آزاد به عنوان رئیس پیشنهادی دانشگاه آزاد انتخاب شده بود امروز در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی با رای اکثریت اعضا رسما رئیس این دانشگاه شد.

به گزارش همشهری‌آنلاین، جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی عصر امروز سه شنبه به ریاست دکتر محمود احمدی نژاد برگزار شد که در این جلسه همانطور که از پیش اعلام شده بود بررسی رئیس پیشنهادی دانشگاه ازاد اسلامی در دستور کار قرار داشت.

فرهاد دانشجو که چهارشنبه گذشته از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان رئیس پیشنهادی دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب شده بود توانست با رای اکثریت اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی تاییدیه لازم را دریافت کند و رسما سکان هدایت دانشگاه آزاد اسلامی را بر عهده بگیرد.

دانشگاه آزاد اسلامی که در 29 سال گذشته و از بدو تاسیس توسط عبدالله جاسبی هدایت می‌شد از فردا دوران جدیدی را با ریاست فرهاد دانشجو آغاز خواهد کرد.

یک منبع آگاه در این زمینه به فارس گفته است: ۲۸ عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه این شورا حضور داشتند که پس از انجام رأی‌گیری از ۲۸ رأی مأخوذه، ۲۴ رأی موافق با ریاست فرهاد دانشجو، ۲ رأی ممتنع و ۲ رأی مخالف ریاست فرهاد دانشجو بر این دانشگاه بود.

این مقام آگاه خاطرنشان کرد: عبدالله جاسبی رئیس سابق دانشگاه ‌آزاد در این جلسه پیشنهاد داد که رأی‌گیری برای تأیید رئیس جدید دانشگاه آزاد صورت نگیرد و فرصتی داده شود تا وی بتواند استعفای خود را از ریاست دانشگاه آزاد اعلام کند که با مخالفت اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی روبرو شد.

کد خبر 157557
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز