سه‌شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۷
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: ثبت نام از داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال 1391 دانشگاه آزاد اسلامی از چهارشنبه 5 بهمن آغاز می‌شود.

azad

به گزارش واحد مرکزی خبر، معاون اجرایی مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه ثبت نام از داوطلبان تا 15 بهمن ادامه دارد گفت: ثبت نام در این آزمون از طریق پایگاه اینترنتی این مرکز به نشانی www.azmoon.org صورت می‌گیرد.

مهرادفر افزود: هزینه ثبت نام در دوره‌‌های کارشناسی ارشد با آزمون 33 هزار تومان و هزینه ثبت نام در دوره‌های بدون آزمون 10 هزار تومان است.

وی با بیان اینکه داوطلبان به دو روش می‌توانند هزینه ثبت نام را بپردازند گفت: داوطلبان می‌توانند با کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب، از طریق پایگاه اینترنتی یاد شده هزینه ثبت نام را پرداخت و کارت اعتباری ثبت نام را خریداری کنند.

مهرادفر افزود: همچنین داوطلبان می‌توانند از طریق خودپردازهای بانک ملی در سراسر کشور برای تهیه کارت اعتباری ثبت نام، اقدام کنند.

وی اضافه کرد: شرایط پذیرش داوطلبان در دوره‌های بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی در دفترچه راهنمای آزمون درج شده است.

معاون اجرایی مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در این آزمون، مواد و ضرایب دروس امتحانی، رشته‌‌ها و گرایش‌های مختلف در مجموعه امتحانی تجمیع شده است و داوطلبان مستقل از گرایش انتخابی، به مجموع سؤالات یکسان پاسخ خواهند داد.

وی افزود: عناوین مجموعه‌‌های امتحانی، مواد و ضرایب دروس این آزمون در پایگاه اینترنتی به نشانی www.azmoon.net درج شده است.

معاون اجرایی مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این آزمون 21 تا 23 اردیبهشت 1391برگزار می‌شود

کد خبر 158159
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز