همشهری‌آنلاین: فرهاد دانشجو با حکم برادرش کامران دانشجو وزیر علوم به مدت چهار سال به ریاست دانشگاه آزاد منصوب شد.

کامران دانشجو بر اساس آنچه احمدی نژاد به عنوان رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی به وی تفویض اختیار کرده بود، حکم انتصاب رئیس دانشگاه آزاد اسلامی را صادر کرد.

متن این حکم به نقل از باشگاه خبرنگاران بدین شرح است:

جناب آقای دکتر فرهاد دانشجو
سلام علیکم
بنا به پیشنهاد هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی و رای اکثریت قاطع شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه 705 مورخه1390/10/27 و طبق مصوبه "الحاق یک تبصره جدید به بنده ماده 12 اساسنامه دانشگاه آزاد اسلامی"جلسه 707 مورخ 1390/11/25 شورای عالی انقلاب فرهنگی و در اجرای نامه شماره 90/14577/ دش مورخ 1390/12/7 رئیس محترم جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر تفویض در صدور حکم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی توسط وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و نظر به مراتب تعهد، دانش، شایستگی و نیز تجارب ارزنده شما در مدیریت دانشگاهی و امور آموزش عالی به موجب این حکم جنابعالی به مدت چهار سال به ریاست دانشگاه آزاد اسلامی منصوب می شوید.

امیدوارم با جلب مشارکت اساتید، دانشجویان و کارکنان خدوم آن دانشگاه و بهره‌مندی از تجارب ارزشمند آنان،در تحقق هر چه بیشتر پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی بویژه در امور علمی و فرهنگی موفق و موید باشید.

تعالی معنوی، علمی، فرهنگی و گسترش امر آموزش و پژوهش مبتنی بر سند چشم انداز و سیاست های کلی مظام با اهتمام به حفظ بیت المال، صرفه جویی در هزینه‌های غیرضروری و تقویت انضباط مالی و اداری، آموزش و پژوهشی مورد انتظار است.

امید است تحت مدیریت انقلابی و هوشمندانه جنابعالی، دانش آموختگان مومن، متعهد و عالم در تراز جامعه اسلامی پرورش یابد.


کامران دانشجو
وزیر علوم،تحقیقات و فناوری

کد خبر 161822
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز