شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به جلسه صبح امروز - شنبه - این کمیسیون، از تشکیل کمیته‌ای برای بررسی نحوه برخورد با دولت انگلیس خبر داد و گفت که ممکن است این کمیسیون به سمت تصمیم‌گیری در مورد قطع رابطه با انگلیس برود.

parliament

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار داشت: در جلسه صبح امروز موضوع برخورد با انگلیس با توجه به حوادثی که به وجود‌آمده و اقداماتی که از سوی این کشور انجام شده، مطرح شد، زیرا این کشور اخیرا تقاضای از سرگیری مذاکرات را عنوان کرده است.

وی افزود: اعضای کمیسیون امنیت در مورد این موضوع صحبت کردند که تصمیمات آینده ایران باید بر چه مبنایی باشد، آیا قرار است در حد همین کاهش روابط باقی بماند یا موضوع قطع روابط با دولت انگلیس مطرح شود؟

ابراهیمی با اشاره به ادعای خسارت از سوی دولت انگلیس در جریان ورود عده‌ای به سفارتخانه یادآور شد: باید موضوع بررسی شود که آیا آنها واقعا خسارت دیدند و خود در این جریان مقصر نبوده‌اند؟ برخی معتقدند در جریان تجمع، درهای سفارت باز بوده و طبیعی است در این غائله‌ها همه افراد حزب‌اللهی نیستند و ممکن است عده‌ای وارد این تجمع شده و داخل سفارت رفته باشند که اگر این گونه باشد خود انگلیس بنا داشته این اتفاق بیفتد.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: قرار است کمیته‌ای برای بررسی بیشتر نحوه برخورد با دولت انگلیس تشکیل شود که نتیجه کار این کمیته ملاک عمل ما قرار گیرد.

 

کد خبر 153378
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز