چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: نمایشگاه و کارگاه دومین جشنواره جهانی هنر مقاومت با استقبال کم‌نظیر هنرمندان و دانشجویان کشور سوریه‌ افتتاح شد.

به گزارش همشهری آنلاین،احسان خزعلی دبیر بخش بین الملل دومین جشنواره جهانی هنر مقاومت درباره برپایی این کارگاه و نمایشگاه گفت: نمایشگاه و کارگاه مقاومت روز شنبه 9 مهرماه در سالن"کفر رسوس" کشور سوریه با حضور رایزن‌های فرهنگی کشور ایران و سوریه، طاهر شیخ‌الحکمایی و دکتر محمد کاظم حسنوند از ایران و همچنین جمعی کثیری از هنرمندان کشور سوریه افتتاح شد.

وی افزود: در این نمایشگاه 50 اثر منتخب از دوره نخست جشنواره جهانی هنر مقاومت برای عموم علاقمندان به نمایش گذاشته شده است که با استقبال کم نظیر هنرمندان و دانشجویان سوریه‌ای همراه بود.

وی همچنین استقبال از کارگاه مقاومت را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: کارگاه مقاومت در یکی از دانشگاه‌های کشور سوریه برپا شد که درآن دانشجویان سوریه‌ای به منظور حضور در دومین جشنواره جهانی هنر مقاومت با حضور استادانی از ایران و سوریه به خلق آثار هنری پرداختند.

دبیر بخش بین‌الملل دومین جشنواره جهانی هنر مقاومت گفت: پس از استقبال از نمایشگاه و کارگاه دومین جشنواره جهانی هنر مقاومت روز پنج شنبه 14 مهرماه نیز این برنامه در کشور لبنان برگزار خواهد شد.

دومین جشنواره جهانی هنر مقاومت به همت انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس آذرماه همزمان در تهران و سایر استان های کشور برگزار می‌شود.

 

 

کد خبر 147615

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز