همشهری آنلاین: چهارمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر در رشته‌های بیشتر و گسترده تر از دوره‌های قبل برگزار می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، محمود شالویی با اشاره به جامعیت و گستردگی جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر گفت: چهارمین دوره جشنواره فرصتی را برای رقابت همه رشته‌های هنرهای تجسمی فراهم کرده است و رشته های مجسمه‌سازی و تصویر‌گری که در دوره قبل جشنواره حضور نداشتند در این دوره اضافه شده است.

مدیر کل هنرهای تجسمی بخش ویژه بیداری اسلامی و بخش فیلم درباره هنرهای تجسمی را از بخش های جدید جشنواره فجر امسال خواند و گفت: چهارمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر امسال گسترده تر و فراگیر خواهد بود.

بخشی از آثار جشنواره در تمامی استان‌ها به نمایش گذاشته می‌شود و منتخبی از آثار کاریکاتور، عکس و پوستر در چند کشور دیگر نیز ارائه خواهد شد که این گستردگی و فراگیری سبب می‌شود طیف وسیع تری از علاقمندان و مخاطبان از نمایشگاه آثار جشنواره بهره بگیرند.

شالویی همچنین گفت: جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر مهمترین و فراگیرترین رویداد هنرهای تجسمی است که همه رشته‌های هنرهای تجسمی را دربر می‌گیرد و هنرمندان از سراسر کشور می‌توانند آثارشان را در جشنواره ارائه کنند و به نظر می‌رسد با توجه به روند صعودی استقبال از جشنواره در دوره‌های قبل ، امسال آثار بیشتری به جشنواره ارائه شود.

چهارمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر در رشته‌های نقاشی، خوشنویسی، نگارگری، سفال و سرامیک، پوستر، عکاسی، کاریکاتور، مجسمه‌سازی و تصویر‌گری 10 بهمن تا 14 اسفندماه برگزار می‌شود.

 

 

کد خبر 147891

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز