همشهری آنلاین: مهدی سعیدی گرافیست ایرانی و داور بی‌ینال گرافیک چین با موضوع "از خط تا خط" در این بی‌ینال سخنرانی می‌کند.

به گزارش فارس، مهدی سعیدی گرافیست ایرانی گفت: نمایشگاه آثار بی‌ینال گرافیک چین سال ۲۰۱۲ برگزار خواهد شد، اما آثار این بی‌ینال را داوری کرده‌ایم و حدود دو هفته آینده نیز با عنوان "از خط تا خط" در این بی‌ینال سخنرانی خواهم کرد.

وی درباره این بی‌ینال توضیح داد: این اولین دوره بی‌ینال گرافیک چین است که سال آینده با موضوع "اژدها" و در بخش‌های مختلف گرافیک برگزار می‌شود.

سعیدی گفت: برگزارکننده این بی‌ینال انجمن طراحان گرافیک چین با همکاری انجمن طراحان گرافیک آمریکا است.

مهدی سعیدی در ایران نیز کلاس‌های آموزشی را با عنوان "آهنگ حروف فارسی" در مدرسه ویژه برگزار می‌کند و سال گذشته نیز با همین عنوان کارگاهی را به دعوت دانشگاه آنادول ترکیه در این کشور برپا کرد.

مهدی سعیدی متولد 1358 در تهران و دانش‌آموخته رشته هنر و طراحی از کشور انگلستان است.

سعیدی در بیش از 68 بی‌ینال و نمایشگاه معتبر در سراسر دنیا از جمله بی‌ینال تهران، بی‌ینال ورشو- لهستان، بی‌ینال برنو - جمهوری چک ، و ... شرکت داشته و جوایز بسیاری را در سطح داخلی و جهانی از آن خود کرده است که جایزه اول بی‌ینال بین‌المللی پوستر جهان اسلام، جایزه ویژه هفتمین بی ینال بین‌المللی پوستر مکزیک، جایزه سومین سه‌سالانه بین‌المللی خارک، اکراین، جایزه رییس ایالت تراناوا از سه سالانه بین‌المللی پوستر اسلوانی، جایزه بزرگ از بی‌ینال بین‌المللی پوستر دعوتی کلورادو آمریکا و جایزه بزرگ 10000 دلاری از بی‌ینال بین‌المللی پوستر تایوان، بورسیه مطالعاتی و تحقیقاتی به پاریس برای نوآوری در مجموعه پوسترها از طرف موزه هنرهای معاصر تهران از آن جمله است.

کد خبر 148043

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز