چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: پرسپولیس تهران در مرحله اول دور برگشت بازی‌‌های گروهی مقابل بنیادکار ازبکستان 3 بر یک تن به شکست داد.

پرسپولیس بنیادکار

به گزارش همشهری آنلاین، پرسپولیس که در بازی رفت با این تیم توانسته بود به نتیجه تساوی بدون گل برسد، در بازی برگشت با میل به پیروزی بسیار هجومی آغاز کرد و چند بار نیز فرصت‌هایی برای خودش خلق کرد اما این تیم که از فقدان یک تمام کننده خلاق رنج می‌برد نتوانست به گل برسد تا نیمه اول بدون گل به پایان برسد.

ظاهر بازی نشان می‌داد که پرسپولیس در نیمه دوم می‌‌تواند به گل برسد اما برخلاف روند بازی این ازبک‌ها بودند که بر روی یک ضد حمله و ضربه‌ای سنگین به گل رسیدند.

پرسپولیسی‌ها که تمرکز خود را از دست داده بودند بار دیگر گرفتار یک ضد حمله شدند و علیرضا محمد مجبور شد در محوطه جریمه تن به یک خطای پنالتی دهد این اقدام هم منجر به اخراج وی شد و هم گل دوم بنیاد‌کار را به همراه داشت.

پرسپولیس که در این فصل از بازی‌ها به شدت از کمبود بازیکنان خلاقی که بتوانند در لحظات حساس و یا در مقابل دروازه حریف از خود خلق خطر و موقعیت کنند  رنج می‌برد در این بازی نیز از همین فقدان ضربه خورد. سرخپوشان تهرانی در دقیقه 87 بازی روی سماجت آرفی و اشتباه مدافعان حریف توانستند یکی از گل‌ها را جواب دهند . سرخپوشان در وقت اضافه فرصتی استثنایی برای به ثمر رساندن گل مساوی داشتند اما ناکامی در این اقدام منجر به ضد حمله‌ای شد که نتیجه آن گل سوم برای بنیادکار بود.

 با این شکست  و این سبک بازی تقریبا می‌توان گفت که سرخ‌پوشان پایتخت امیدی برای صعود به مرحله بعد ندارند.

کد خبر 132946
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز