سه‌شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۱
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: هفته چهارم از مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 17:30 امروز با رویارویی تیم‌های پاختاکور ازبکستان و استقلال ایران در ورزشگاه مرکزی شهر تاشکند پیگیری شده است.

فوتبال

به گزارش واحدمرکزی خبر، نیمه اول این بازی که قضاوت آن برعهده یونیچی نیشیموراست با نتیجه تساوی یک بریک به اتمام رسید. در این مسابقه ابتدا تیم پاختاکور با گلزنی استانیسلاو آندرف در دقیقه 27 از میهمان خود پیش افتاد و با گل دقیقه 1+45 آرش برهانی کار دو تیم به تساوی کشیده شد.

داور ژاپنی در نیمه اول دیدار تیم‌های پاختاکور ازبکستان و استقلال ایران تنها به ایگور کریمتس از تیم پاختاکور کارت زرد نشان داد.

در نیمه دوم ودردقیقه 88 با اخراح عمران زاده تیم پاختاکوربلافاصله موفق شد گل دوم خود را وارددروازه میهمان خود کند تا این بازی 2 بر 1 به سود پاختاکور به پایان رسید.

هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا درحالی آغاز شده است که تیم استقلال در تاشکند میهمان پاختاکور ازبکستان بود و ذوب آهن در ورزشگاه فولادشهر از الریان قطر پذیرایی می‌کند.

تیم فوتبال استقلال دور رفت بازی‌های آسیایی را با چهار امتیاز و قرارگرفتن درمکان دوم جدول به اتمام رساند آبی پوشان به لطف شکست پاختاکور در دیدار رفت امیدهای خود را برای صعود به دور بعدی زنده نگه داشته و چشم انتظار آغاز بازیهای برگشت شدند.

شاگردان پرویز مظلومی در بازی رفت توانستند با ارائه یک بازی هجومی و زیبا پاختاکور را با نتیجه 4 بر2 بدرقه کنند به رغم اینکه نماینده ازبکستان از بازیکنان فیزیکی و قدرتمندی برخوردار است ؛ اما برنامه‌های کادرفنی استقلال برای مهار این بازیکنان نتیجه داد و آنها را در ورزشگاه آزادی به زانو در آورد .

  • ترکیب تیم استقلال مقابل پاختاکور

تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل پاختاکور ازبکستان با این ترکیب به میدان رفته است:محمد محمدی، امیرحسین صادقی، پژمان منتظری، حنیف عمران‌زاده، جواد شیرزاد، کیانوش رحمتی، فرزاد آشوبی، مجتبی جباری، هوار ملا محمد، فرهاد مجیدی و آرش برهانی.

کد خبر 132834
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز