همشهری‌آنلاین: با توقف استقلال ایران برابر السد قطر، سرنوشت صعود سومین تیم ایرانی به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به اما و اگر کشیده شد.

استقلال

به گزارش ایسنا، استقلال در هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه 2 بر 2 برابر السد قطر متوقف شد تا شرایطش برای رسیدن به مرحله دوم به نتایج بازی‌های آینده بستگی داشته باشد.

در حالی این نتیجه رقم خورد که استقلال تا دقیقه 55 با دو گل فرهاد مجیدی که در دقایق 6 و 37 به ثمر رسیده بود از حریف خود پیش بود؛ اما خلفان ابراهیم و لئوناردو در دقایق 55 و 76 دو گل تیم قطری را به ثمر رساندند تا این بازی با نتیجه 2 بر 2 به پایان برسد.

با این نتیجه السد با 9 امتیاز صعودش را به مرحله بعد قطعی کرد و تیم دوم صعود کننده هم از بین استقلال ایران، النصر عربستان و پاختاکور ازبکستان انتخاب می‌شود. استقلال با این تک امتیاز، 5 امتیازی شد و در شرایط برابر به لحاظ اختلاف گل و تنها به دلیل گل زده بیشتر با یک بازی بیشتر نسبت به النصر در جایگاه دوم قرار گرفت. این در حالی است که النصر فردا میزبان پاختاکور ازبکستان است.

بازی آخر استقلال برابر النصر که هفته آینده در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود تکلیف تیم دوم صعود کننده از این گروه را مشخص می‌کند.

کد خبر 134157
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز