چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۸
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: تیم فوتبال سپاهان که با سه پیروزی شانس بالایی برای قطعی کردن صعودش به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا داشت، برابر الغرافه قطر شکست خورد.

فوتبال

به گزارش مهر به دوحه قطر، چهارمین نماینده کشورمان در هفته چهارم رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20:20 دقیقه چهارشنبه 31 فروردین به وقت تهران در ورزشگاه الغرافه به مصاف نماینده قطر رفت و در پایان با نتیجه یک بر صفر متحمل شکست شد.

در این دیدار که به قضاوت محسن باسما از سوریه و در حضور کمتر از 5 هزار تماشاگر برگزار شد تیم فوتبال الغرافه در دقیقه 19 توسط آمر دیان به گل دست پیدا کرد و تلاش شاگردان امیرقلعه نویی برای به تساوی کشاندن این دیدار تا پایان راه به جایی نبرد تا سپاهان سومین نماینده ایران باشد که در هفته چهارم شکست خورد.

در نیمه دوم سپاهان عملکرد بهتری داشت و بارها صاحب موقعیت های گل شد اما نتوانست از این موقعیت‌ها برای به تساوی کشاندن بازی استفاده کند. در دقیقه 64 تیم الغرافه صاحب یک ضربه پنالتی شد که مهدی رحمتی ضربه جونینیو را مهار کرد. ضمن اینکه محسن بنگر نیز در دقیقه 87 به دنبال دریافت دومین کارت زرد از زمین اخراج شد.

تیم فوتبال سپاهان اصفهان با وجود این شکست همچنان با 9 امتیاز در صدر جدول گروه اول لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد و از شانس زیادی برای صعود به مرحله بعد برخوردار است. قبل از سپاهان، پرسپولیس و استقلال نیز در هفته چهارم بازنده میدان بودند و تنها ذوب آهن برابر الریان قطر به پیروزی رسیده بود.

کد خبر 132980
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز