همشهری‌آنلاین: تیم فوتبال سپاهان اصفهان در خانه الجزیره امارات پیروز شد تا با قاطعیت به عنوان تیم نخست گروه A به مرحله حذفی رقابتهای لیگ فوتبال قهرمانان آسیا راه یابد.

sepahan

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم فوتبال سپاهان اصفهان در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در فصل جاری با نتیجه 4 بر یک از سد الجزیره امارات گذشت تا با 13 امتیاز از مجموع شش بازی به عنوان صدرنشین راهی مرحله یک هشتم نهایی رقابتها شود.

در این دیدار که در ورزشگاه خانگی الجزیره در امارات برگزار شد، در ابتدا "جادر" در دقیقه 14 با گل خود تیم میزبان را پیش اندخت، اما این برتری دیری نپائید و جواد کاظمیان با گل خود بازی را به تساوی کشاند تا دو تیم در پایان نیمه نخست با تساوی یک بر یک زمین مسابقه را ترک کنند.

این رقابت که پیروزی در آن برای صدرنشینی زردپوشان اصفهانی بسیار پراهمیت بود، در نیمه دوم به صورت متعادل پیش رفت تا در دقیقه 60 دیدار ابراهیم توره با گل خود، ورق را به نفع سپاهان برگرداند. البته این آخرین گل توره در این دیدار نبود، چراکه 11 دقیقه بعد یعنی در دقیقه 71 بازهم مهاجم سیه‌چرده و بلند بالای سپاهان بود که با بغل پای دقیق گل دوم خود و سوم تیمش را به ثمر رساند تا سپاهان با حاشیه امنیت بیشتری بازی را ادامه دهد.

البته شاید همین آرامش و تسلط در بازی بود که باعث شد رضا عنایتی در دقایق تلف شده نیمه دوم گل چهارم سپاهان را وارد دروازه الجزیره کند.

در این دیدار "محمد مرزوقی" و "یاسر مطر" از تیم الجزیره دو کارت زرد دریافت کردند. همچنین خسرو حیدری نیز از تیم سپاهان با کارت زرد جریمه شد.

بر این اساس با احتساب هر نتیجه‌ای از بازی دو تیم الهلال عربستان و الغرافه قطر، سپاهان به عنوان تیم نخست از گروه خود صعود خواهد کرد.

همچنین در دیگر دیدار این گروه که پس از بازی امارات آغاز می‌شود، الهلال با 10 امتیازی که از 5 بازی خود دارد، شانس زیادی برای حضور در دور بعد دارا است، اما در صورت باخت، صعود این تیم از گروه اول رقابتها به اما و اگر خواهد رسید.

سپاهان در دیدار بعدی خود در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف بنیادکار ازبکستان خواهد رفت.

کد خبر 134770

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز