چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۰۵:۳۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: الشباب عربستان با صعود ذوب آهن صعود کرد/ پرسپولیس آخرین دیدار را هم واگذار کرد.

zob-shabab

تیم فوتبال الشباب عربستان با برتری مقابل ذوب آهن ایران جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد.

به گزارش مهر، هفته ششم از مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا از ساعت 20:30 روز سه‌شنبه (20 اردیبهشت) با رویارویی تیم‌های ذوب آهن ایران و الشباب عربستان در ورزشگاه فولادشهر اصفهان پیگیری شد.

ذوب آهن که تا پیش از برگزاری این مسابقه با 13 امتیاز صعود خود به مرحله یک هشتم نهایی را قطعی کرده بود، در مصاف خانگی با الشباب عربستان با یک گل تن به شکست داد.

تک گل پیروزی بخش تیم الشباب را فیصل بن سلطان در دقیقه 57 به ثمر رساند و زمینه‌ساز صعود تیمش به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات شد.

تیم الشباب عربستان با این پیروزی 11 امتیازی شد و جایگاه خود را در رتبه دوم گروه D لیگ قهرمانان آسیا استحکام بخشید تا پس از ذوب آهن دومین تیمی باشد که از این گروه به جمع 16 تیم برتر آسیا صعود می‌کند.

تیم فوتبال پرسپولیس ایران هم با تحمل شکست در دیدار برابر الوحده امارات به عنوان قعرنشین گروه C لیگ قهرمانان آسیا وداعی تلخ با این مسابقات داشت.

تیم‌های الوحده امارات و پرسپولیس ایران از ساعت 21 سه‌شنبه شب در ورزشگاه آل نهیان ابوظبی برگزارکننده دیداری در چارچوب هفته ششم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بودند.

پرسپولیس که شانسی برای راه‌یابی به مرحله یک هشتم نهایی نداشت در بازی تشریفاتی مقابل الوحده امارات با 2 گل تن به شکست داد تا به عنوان قعرنشین گروه C از دور مسابقات کنار رود.

برای تیم الوحده در این بازی خانگی سالم صالح (13) و محمد الشهی (70) گلزنی کردند و تیمشان را به نخستین پیروزی در فصل جاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا رساندند.

پرسپولیس در فصل جاری این رقابت‌ها به تمامی تیم‌های همگروه خود باخت که برای دایی و شاگردانش یک ناکامی بزرگ به حساب می‌آید.

کد خبر 134646
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز