همشهری آنلاین: پرسپولیس تهران در یک بازی نفس‌گیر توانست سپاهان اصفهان را با نتیجه 4 بر 2 در ضربات پنالتی شکست دهد.

به گزارش همشهری آنلاین، سرخ‌پوشان تهرانی در حالی که نزدیک به هفتاد‌هزار تماشاچی به ورزشگاه آزادی آمده بودند در مصاف با تیم قدرتمند سپاهان از همان آغاز بازی با احتیاطی را شروع کردند. این احتیاط که با واکنش مشابه سپاهانی‌ها همراه بود نتیجه‌ای جز یک بازی کند و بی‌روح نبود که جز دقیقه اول بازی و ضربه ابراهیم توره هیچ جذابیتی به بازی نداد.

نیمه دوم نیز به همین منوال گذشت اما در وقت اضافه کمی طراوت به بازی تزریق شد که سهم پرسپولیس در آن بیشتر از سپاهان بود. در وقت دوم اضافه بازی، علی‌عسگر می‌توانست با یک گل بازی را به سود پرسپولیس کند اما رحمتی خوش‌شانس بود که توپ به تیر دروازه خورد.

در ضربات پنالتی پرسپولیسی‌ها  پیشگام بودند و مازیار زارع نخستین ضربه را به گل تبدیل کرد. اما در کمال ناباوری عقیلی که یکی از بهترین پنالتی‌زن‌های فوتبال ایران است ضربه‌اش را به آسمان کوبید. ضربه دوم سرخ‌پوشان را وحید هاشمیان به طاق دروازه رحمتی کوبید و در پاسخ به آن، ابراهیم توره نیز همچون عقیلی توپ‌اش را به بیرون فرستاد. شیری که بازیکن خونسردی است ضربه سوم تیم‌اش را به تیر دروازه زد و به عوض، بیگ‌زاده نخستین گل سپاهان در این بازی را به ثمر رساند. دور  چهار پنالتی‌ها را محمد نوری و امید ابراهیمی برای تیم‌هایشان به گل تبدیل کردند تا اینکه علی‌عسگر ضربه سرنوشت‌ساز تیم اش را گل کرد تا پرسپولیس پیروز این بازی باشد.

سرخپوشان تهرانی باید در مرحله بعد به مصاف فولاد خوزستان بروند.

کد خبر 136418
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز