جمعه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: علی دایی گفت: فصل آینده مطمئنا با مدیران کنونی پرسپولیس کار نخواهم کرد.

دایی

  به گزارش ایسنا، سرمربی تیم پرسپولیس درباره اختلاف‌های به‌وجود آمده میان او و حبیب کاشانی گفت: من نه دنبال اختلافم و نه با کسی اختلاف دارم. به هر حال هواداران پرسپولیس از من به عنوان مربی انتظار دارند و باید به آنها بگویم که چه اتفاق‌هایی در تیم افتاده است، چرا که اول خدا و بعد حمایت‌های این هواداران بوده که من را علی دایی کرده‌اند.

 وی ادامه داد: به هواداران می‌گویم که اگر می‌خواهند به پرسپولیس کمک کنند، بدون در نظر‌گرفتن این‌که من با کسی اختلاف دارم یا آنها با من اختلافی دارند در بازی‌های باقیمانده فقط تیم‌شان را تشویق کنند.

 دایی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به شرایط پیش آمده در دیدار مقابل پیکان تمرکز لازم را برای کار‌ خواهید داشت گفت: دیگر شرایط بدتر از بازی سپاهان نمی‌شود. درست روز آخر قبل از آن بازی به من اطلاع دادند که نورمحمدی به آن بازی نمی‌رسد. مطمئن باشید این مسائل هیچ دخل و تصرفی در کار من ندارد. من عاشق تیمم هستم و به آن تعهد دارم و با تمام وجود برای آن کار می‌کنم.

 سرمربی تیم پرسپولیس درباره این موضوع که کاشانی عنوان کرده صحبت‌هایش را با خود دایی در میان می‌گذارد، گفت: مطمئنا کاشانی خودش مستقیما خیلی چیزها را نمی‌گوید، اما به جای آن در روزنامه‌اش علیه من مطلب می‌نویسد و یا باجناقش به من زنگ می‌زند. اسم این را نمی‌توان اختلاف سلیقه گذاشت. همه اینها ریشه در جای دیگری دارد. شاید کاشانی با کسی کار می‌کرد که خیلی از او تعریف و تمجید می‌کرد و خیلی از حقایق را ماست‌مالی می‌کرد، اما من نمی‌توانم این کار را بکنم.

 علی دایی در پاسخ به این سوال که آیا فصل بعد در پرسپولیس می‌ماند، گفت: با پرسپولیس نه، اما شاید با آقایان قطع همکاری کنم. پرسپولیس همیشه تیم من بوده و افتخار می‌کنم که چند صباحی در این تیم بازی کرده‌ام و دو فصل هم مربی پرسپولیس بودم. صبر کنید و ببینید که گذشت زمان چه چیز‌هایی را نشان می‌دهد.

 دایی با بیان این که اگر مدیران کنونی پرسپولیس از او بخواهند در این تیم بماند با قاطعیت به آنها جواب منفی می‌دهد گفت: اگر آقایان از من بخواهند در پرسپولیس بمانم با قدرت می‌گویم با آنها کار نمی‌کنم. بحث پرسپولیس با باشگاه فرق می‌کند.

 سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا با این شرایط که میان شما و مدیران باشگاه به وجود آمده در بازی‌های باقیمانده تا پایان فصل اذیت نمی‌شوید، گفت: مطمئنا اذیت می‌شوم و پیش از این هم اذیت شدم. البته هنوز خیلی از مسائل است که آنها را نگفته‌ام و انشاء‌الله آخر فصل همه آنها را بیان می‌کنم. اینها تنها یک چکیده‌ای از اتفاقاتی بود که در این مدت افتاده بود.

 علی دایی درباره‌ دیدار خود با سعید‌لو و این موضوع که ناراحت به سازمان تربیت‌بدنی رفته اما خوشحال برگشته گفت: چه کسی من را دیده که با ناراحتی رفتم و با خوشحالی بیرون آمدم. الان که مصاحبه‌ام تمام شود مثل یک آدم سرحال می‌روم کارهایم را در جامعه انجام می‌دهم و هیچ مشکلی هم ندارم. اما اینجا آدم فشارهایی را متحمل می‌شود و چیزهایی را می‌بیند که انتظار ندارد.

 دایی در پایان با اشاره به این‌که سعید‌لو تصمیم نهایی را درباره‌ پرسپولیس می‌گیرد، گفت: تا پایان قرار‌دادم با قدرت کار می‌کنم، ولی باید توجه کنیم سعید‌لو رئیس مجمع باشگاه پرسپولیس است و او راجع تمام مسائل تصمیم می‌گیرد. سعید‌لو باید بگوید من در پرسپولیس باشم یا نباشم و کس دیگری نمی‌تواند بگوید.

کد خبر 135436
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز