یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر کل تربیت بدنی استان تهران از برگزاری دومین دوره مسابقات" جام ولایت" با حضور تیم‌های استقلال و پرسپولیس و با همکاری فدراسیون فوتبال خبر داد.

به گزارش مهر، سید رضا افتخاری مدیرکل تربیت بدنی استان تهران با اشاره به جلسه هماهنگی این مسابقات که در محل تربیت بدنی استان تهران برگزار شد، افزود: این دوره از مسابقات با حضور تیم‌های استقلال و پرسپولیس از تهران و دو تیم دیگر انجام می‌شود و تلاش‌مان این است که این دو تیم خارجی باشند.

 وی جایزه این دوره از مسابقات را 300 هزار دلار عنوان کرد و گفت: مسابقات طی روزهای 10 لغایت 27 آبان ماه و در ایام هفته ولایت در دو ورزشگاه آزادی و تختی تهران برگزار خواهد شد.

 افتخاری همچنین افزود: پیشنهاد قرار گرفتن مسابقات "جام ولایت" استان تهران را در تقویم سازمان لیگ برتر داده ایم و تاریخ برگزاری مسابقات با هماهنگی سازمان لیگ و در زمان تعطیلی مسابقات لیگ برتر در نظر گرفته شده است.

 نخستین دوره تورنمنت ولایت با شرکت شش تیم استقلال، پرسپولیس، راه آهن، سایپا و تیم فوتبال امید ایران طی روزهای 26 تیر تا 2 مرداد ماه سال 89 در ورزشگاه تختی برگزار شد که با قهرمانی تیم فوتبال امید به پایان رسید.

کد خبر 134413
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز